سیاست کامل را بخوانید. آگهی دهندگان می توانند اعلامیه را بررسی کنند اینجا.
جدید در زمین موتورهای جستجو
الزامات جدید گوگل الزامات تبلیغات تصویری و صوتی را به شرح زیر بیان کرده است:
که در دیداری در قالب هایی مانند تبلیغات متنی و بنری، گوگل از افشای اطلاعات می خواهد «همیشه قابل مشاهده باشد و اندازه کافی برای قابل مشاهده برای یک بیننده معمولی باشد.
ماه آینده خط مشی محتوای سیاسی Google Ads به روزرسانی می شود و از تبلیغ کنندگان خواسته می شود که افشای «پرداخت شده توسط» را مستقیماً در آگهی بیشتر توضیح دهند.
سیاست کامل را بخوانید. آگهی دهندگان می توانند اعلامیه را بررسی کنند اینجا.
جدید در زمین موتورهای جستجو