ماه آینده خطمشی محتوای سیاسی Google Ads بهروزرسانی میشود و از تبلیغکنندگان خواسته میشود که افشای «پرداخت شده توسط» را مستقیماً در آگهی بیشتر توضیح دهند.
الزامات جدید گوگل الزامات تبلیغات تصویری و صوتی را به شرح زیر بیان کرده است:
که در دیداری در قالبهایی مانند تبلیغات متنی و بنری، گوگل از افشای اطلاعات میخواهد «همیشه قابل مشاهده باشد و اندازه کافی برای قابل مشاهده برای یک بیننده معمولی باشد.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.