Google به تبلیغات انتخاباتی در YouTube اجازه می دهد و خط مشی محتوای سیاسی خود را به روز می کند
الزامات جدید گوگل الزامات تبلیغات تصویری و صوتی را به شرح زیر بیان کرده است:
که در دیداری در قالبهایی مانند تبلیغات متنی و بنری، گوگل از افشای اطلاعات میخواهد «همیشه قابل مشاهده باشد و اندازه کافی برای قابل مشاهده برای یک بیننده معمولی باشد.
ماه آینده خطمشی محتوای سیاسی Google Ads بهروزرسانی میشود و از تبلیغکنندگان خواسته میشود که افشای «پرداخت شده توسط» را مستقیماً در آگهی بیشتر توضیح دهند.
سیاست کامل را بخوانید. آگهی دهندگان می توانند اعلامیه را بررسی کنند اینجا.
جدید در زمین موتورهای جستجو
چرا ما اهمیت می دهیم. از ماه آینده، تبلیغکنندگانی که آگهیهای سیاسی اجرا میکنند باید از خطمشیهای جدید پیروی کنند یا در خطر رد شدن آگهیهایشان یا ممنوع شدن حسابهایشان هستند. در حالی که من Google را به خاطر اقداماتی که برای تضمین شفافیت انجام می دهد درک می کنم و تحسین می کنم، اما کاملاً مطمئن نیستم که افشای «پرداخت شده توسط» به اندازه حذف اخبار جعلی مهم باشد.
معرفی تبلیغات صوتی YouTube. تبلیغات انتخاباتی ایالات متحده که در ایالات متحده ارائه می شوند نیز ممکن است واجد شرایط اجرای تبلیغات صوتی در YouTube باشند. ویژگی YouTube Audio Ads در نسخه بتا است و این برنامه ممکن است برای همه تبلیغکنندگان در دسترس باشد یا نباشد. برای اجرا تبلیغات صوتی YouTube، تبلیغ کنندگان باید تکمیل کنند تبلیغات انتخاباتی آمریکا تایید.
درباره نویسنده
برای سمعی، “افشا باید به طور قابل توجهی از نظر زیر و بم، لحن و سرعت مشابه بقیه آگهی باشد.”
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.