انتشار: تیر 08، 1402
بروزرسانی:
23 تیر 1404
Google تنظیمات محدودیت برند را برای همه تبلیغ کنندگان اعمال می کند
چرا حالا؟ عرضه عمومی تنها دو هفته پس از آغاز آزمایش ویژگی دارایی های ایجاد شده خودکار توسط گوگل در کمپین های Performance Max انجام شد. گوگل پس از دریافت بازخورد از بازاریابان که خواهان کنترل بیشتر در مورد ترافیک برند بودند، این آزمایش را راه اندازی کرد. گوگل پس از یک آزمایش موفقیت آمیز تصمیم گرفت ابتکار عمل را گسترش دهد.
Google به طور گسترده استثناهای برند را در حداکثر عملکرد و محدودیت های تطبیق گسترده برند در جستجو را برای همه تبلیغ کنندگان اعمال می کند.
به دنبال آزمایش های موفق هر دو، موتور جستجو اعلام کرد که این حرکت به بازاریابان کمک می کند تا هوش مصنوعی گوگل را راهنمایی کنند و کمپین هایشان در کجا به صورت آنلاین ظاهر شوند.
گوگل چه گفته است؟ یکی از سخنگویان گوگل به Search Engine Land گفت:
- "[Advertisers can] دامنه کمپین های برند خود را با محدودیت های برند جدید برای تطابق گسترده گسترش دهید. تطابق گسترده، مرتبط ترین دسترسی و تبدیل ها را در اهداف عملکردتان به شما می دهد.»
- در گذشته، ممکن است استفاده از تطابق گسترده در کمپین هایی با نیازهای برند خاص دشوار بوده باشد. به همین دلیل است که ما محدودیت های برند را اعمال می کنیم. این ویژگی جدید به شما کمک می کند تا دسترسی بیشتری به تطابق گسترده داشته باشید، در حالی که اطمینان حاصل می کند که فقط با ترافیک برند مرتبطی که شما مشخص کرده اید مطابقت دارد.»
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/google-restriction-settings-all-advertisers-428859
عمیق تر برو: می توانید گوگل را بخوانید تنظیمات برند برای جستجو و حداکثر عملکرد راهنمای برای اطلاعات بیشتر