چرا حالا؟ عرضه عمومی تنها دو هفته پس از آغاز آزمایش ویژگی دارایی های ایجاد شده خودکار توسط گوگل در کمپین های Performance Max انجام شد. گوگل پس از دریافت بازخورد از بازاریابان که خواهان کنترل بیشتر در مورد ترافیک برند بودند، این آزمایش را راه اندازی کرد. گوگل پس از یک آزمایش موفقیت آمیز تصمیم گرفت ابتکار عمل را گسترش دهد.
Google به طور گسترده استثناهای برند را در حداکثر عملکرد و محدودیتهای تطبیق گسترده برند در جستجو را برای همه تبلیغکنندگان اعمال میکند.
به دنبال آزمایشهای موفق هر دو، موتور جستجو اعلام کرد که این حرکت به بازاریابان کمک میکند تا هوش مصنوعی گوگل را راهنمایی کنند و کمپینهایشان در کجا به صورت آنلاین ظاهر شوند.
گوگل چه گفته است؟ یکی از سخنگویان گوگل به Search Engine Land گفت:
- “[Advertisers can] دامنه کمپین های برند خود را با محدودیت های برند جدید برای تطابق گسترده گسترش دهید. تطابق گسترده، مرتبطترین دسترسی و تبدیلها را در اهداف عملکردتان به شما میدهد.»
- در گذشته، ممکن است استفاده از تطابق گسترده در کمپین هایی با نیازهای برند خاص دشوار بوده باشد. به همین دلیل است که ما محدودیت های برند را اعمال می کنیم. این ویژگی جدید به شما کمک میکند تا دسترسی بیشتری به تطابق گسترده داشته باشید، در حالی که اطمینان حاصل میکند که فقط با ترافیک برند مرتبطی که شما مشخص کردهاید مطابقت دارد.»
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/google-restriction-settings-all-advertisers-428859
عمیق تر برو: می توانید گوگل را بخوانید تنظیمات برند برای جستجو و حداکثر عملکرد راهنمای برای اطلاعات بیشتر