Google خط‌مشی‌های تبلیغات را به‌روزرسانی می‌کند تا تبلیغات CBD بیشتری را مجاز کند


در 20 ژانویه 2023، Google خط‌مشی‌های تبلیغاتی محصولات و خدمات خطرناک و مراقبت‌های بهداشتی و دارویی خود را به‌روزرسانی می‌کند تا امکان تبلیغ داروهای مورد تأیید FDA حاوی کانابیدیول (CBD) و محصولات موضعی مشتق شده از کنف CBD با محتوای THC 0.3٪ یا کمتر در کالیفرنیا، کلرادو و پورتوریکو.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر برند یا تبلیغ‌کننده محصولات CBD در سه مکان تأیید شده هستید، خط‌مشی‌های جدید به شما این امکان را می‌دهند که اگر از طرف Google تأیید شده‌اید، تبلیغ کنید. از 20 ژانویه 2023، زمانی که فرم منتشر شد، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از Google درخواست صدور گواهینامه کنند.

صدور گواهینامه از LegitScript. Google فقط به محصولات CBD اجازه می دهد که توسط LegitScript تأیید شده باشند. فرآیند صدور گواهینامه مستلزم آن است که هر محصولی که قرار است تبلیغ شود، موارد زیر را رعایت کند:

  • نمونه هایی از محصول خود را برای آزمایش مطابقت با محدودیت های قانونی THC ارائه دهید
  • یک گواهی تحلیل شخص ثالث LegitScript ارائه دهید

هنوز مجاز نیست. برخی از قالب‌ها، از جمله سرصفحه YouTube، برای ارائه واجد شرایط نخواهند بود. CBD از لیست داروها و مکمل های تایید نشده حذف می شود. همه تبلیغاتی که سایر محصولات مبتنی بر CBD، از جمله مکمل‌ها، افزودنی‌های غذایی و مواد استنشاقی را تبلیغ می‌کنند، مجاز نیستند.

تو عمیق تر اعلامیه گوگل را مرور کنید اینجا.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-updates-ad-policies-to-allow-more-cbd-promotions-390816