درباره نویسنده

بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404
Google خط مشی های هرزنامه پست های نمایه کسب وکار را به روزرسانی می کند
تکراری. بله، خط جدید می گوید که «عکس ها، پست ها، ویدیوها و آرم های تکراری» به عنوان نمونه ای از پست های Google اضافه شده است که رد یا حذف می شوند زیرا هرزنامه محسوب می شوند. این خط قبلاً در سند Google نبود و اخیراً اضافه شده است.
نتیجه. اگر گرفتار ارسال عکس ها، پست ها، ویدیوها یا نشان واره های تکراری در پست های نمایه کسب وکار Google خود شوید، چه اتفاقی می افتد؟ خب، ممکن است آن پست ها رد یا از جستجوی Google و Google Maps حذف شوند.
بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.