آنچه گوگل می گوید. گوگل این خبر را در ایمیلی اعلام کرد و نشان داد که حسابهای تحت تأثیر ممکن است تبلیغات خود را تأیید نکنند و تا اکتبر تغییراتی را انجام دهند. تاریخ دقیقی اعلام نکردند.
این یعنی چی این بدان معنی است که هر تبلیغاتی که با استانداردهای جدید مطابقت نداشته باشد، تایید نخواهد شد. آگهیدهندگان در گزارش تجربه آگهی از تأیید نشدن مطلع خواهند شد.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.