Google خط‌مشی الزامات مقصد آگهی را در ماه اکتبر به‌روزرسانی می‌کند

آنچه گوگل می گوید. گوگل این خبر را در ایمیلی اعلام کرد و نشان داد که حساب‌های تحت تأثیر ممکن است تبلیغات خود را تأیید نکنند و تا اکتبر تغییراتی را انجام دهند. تاریخ دقیقی اعلام نکردند.

این یعنی چی این بدان معنی است که هر تبلیغاتی که با استانداردهای جدید مطابقت نداشته باشد، تایید نخواهد شد. آگهی‌دهندگان در گزارش تجربه آگهی از تأیید نشدن مطلع خواهند شد.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-will-update-ad-destination-requirements-policy-in-october-387742

جدید در زمین موتورهای جستجو

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند الزامات مقصد را بررسی کنند اینجا.

از ماه آینده، Google خط‌مشی الزامات مقصد را به‌روزرسانی می‌کند که طبق آن تجارب تبلیغاتی در مقاصد باید با «ائتلاف برای تبلیغات بهتر» مطابقت داشته باشد. استانداردهای بهتر تبلیغات.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگانی که مطمئن نیستند مقصدشان مطابقت دارد یا خیر استانداردهای بهتر تبلیغات باید حساب های خود را بررسی کرده و تغییرات لازم را در اسرع وقت انجام دهند تا از تایید نشدن تبلیغات جلوگیری شود.


درباره نویسنده