Google خط مشی ارائه نادرست را با اطلاعاتی در مورد اعتمادسازی به روز می کند

چرا ما اهمیت می دهیم. خط مشی به روز شده معیارهای خاصی را برای برندها ارائه می کند. این سطح از جزئیات برای هر کسی که با تعلیق یا هشدار ارائه نادرست دست و پنجه نرم می کند مفید خواهد بود.

نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.


منبع: https://searchengineland.com/google-misrepresentation-policy-update-building-trust-429706

جدید در زمین موتورهای جستجو

اعتماد سازی. گوگل در خط مشی به روز شده خود توضیح داد که برای ایجاد اعتماد باید به چهار مسئله توجه کنید. برای هر مشکل مشخص شده، Google دستورالعمل‌های خاصی را ارائه کرده است که مارک‌ها باید از آنها پیروی کنند:

این سند توصیه می‌کند که مارک‌ها چه مراحل و اقدامات احتیاطی را انجام دهند تا مطمئن شوند محصولات و پیشنهادات آنها واجد شرایط ارائه در جستجو هستند.

شیرجه عمیق. گوگل را بخوانید ایجاد اعتماد با مشتریان راهنمای اطلاعات بیشتر در مورد خط مشی ارائه نادرست آن.


گوگل چه گفته است؟ گوگل از طریق بیانیه ای که در Merchant Center خود منتشر شد، گفت:

  • ما می خواهیم Google مکانی امن و قابل اعتماد برای مشتریان و خرده فروشان ما باشد.
  • “مشتریان باید نسبت به پیشنهاداتی که در حال مرور هستند و کسب و کارهایی که از آنها خرید می کنند، اطمینان داشته باشند.”
  • “گاهی اوقات ممکن است مدتی طول بکشد تا سطح اعتماد کافی ایجاد شود و قبل از اینکه ما نمایش پیشنهادات شما را به مشتریان بی خطر بدانیم.”
  • “این ارزیابی یک فرآیند مداوم است و از آنجایی که می دانیم مشتریان احتمالاً درباره محصولات و تجارت شما تحقیق می کنند، ممکن است سیگنال های متعددی را از سراسر وب بررسی کنیم.”
  • “هرچه بیشتر درباره کسب و کار شما بدانیم، بهتر می توانیم نماینده شما باشیم.”

کمک به گوگل. گوگل توضیح داد که چندین مرحله وجود دارد که برندها می توانند برای کمک به درک سریعتر و دقیق تر تجارت خود انجام دهند:

  • نمایه کسب و کار Google ایجاد و تأیید کنید.
  • اطلاعات به روز را در Merchant Center در قسمت تنظیمات اطلاعات کسب و کار به اشتراک بگذارید.
  • پلتفرم های شخص ثالث مربوطه را به Merchant Center پیوند دهید.
  • دستورالعمل های سئو گوگل را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که یک تجربه قوی برای مشتری ارائه می شود.
  • انتخاب کردن در نظرات مشتریان گوگل یا دیگر خدمات بررسی شخص ثالث برای بهبود واجد شرایط بودن برای رتبه بندی فروشنده.
  • داده‌های محصول در فید محصول را با وب‌سایت خود مطابقت دهید تا مطمئن شوید که مشتریان اطلاعات یکسانی را در هر دو پلتفرم مشاهده می‌کنند.

گوگل خط مشی ارائه نادرست خود را با اطلاعات دقیق در مورد نحوه اعتماد بازاریابان به روز کرده است.

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس