Google خطمشیهای خود را برای بخش ویدیوهای غیرقابل دسترس خطمشی الزامات فنی Google Ads بهروزرسانی کرد. بهروزرسانی دلایل دیگری را توضیح میدهد که چرا یک تبلیغ ویدیویی ممکن است ارائه شود. این باید به تبلیغکنندگان این امکان را بدهد که بفهمند چه مشکلاتی پیش آمده است، چرا تبلیغات نمایش داده نمیشوند و چگونه مشکل را حل کنند.
ویدیوهای در دسترس نیست. گوگل چهار نمونه جدید از چرایی عدم تایید یک تبلیغ ویدیویی را معرفی کرده است.
- ویدیوهایی که وضعیت آنها پس از ارسال به “حذف شده” تغییر می کند
- ویدیوهایی که وضعیت آنها پس از ارسال به “خصوصی” تغییر می کند
- ویدیوهایی که اولین پخش زنده را علامتگذاری کردند
- ویدیوها فقط حامیان مالی یا اعضا علامت گذاری شده اند
اصلاح یک تبلیغ تایید نشده اگر نیاز به اصلاح تبلیغی دارید که تایید نشده است، می توانید مراحل را دنبال کنید اینجا.
چرا ما اهمیت می دهیم. تلاش برای پنهان کردن یک ویدیو پس از ارسال آن به عنوان یک تبلیغ، راهی عالی برای عدم تایید است. حتما دنبال کنید الزامات فنی و دستورالعملهایی را هنگام ایجاد تبلیغات خود، و در صورت قطع شدن سرویس میزبانی یا علامتگذاری خصوصی، فوراً رفع کنید.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/google-has-updated-its-unavailable-video-policy-388997