Google خط مشی فیلم غیرقابل دسترس خود را به روز کرده است

درباره نویسنده

جدید در سرزمین موتورهای جستجو

چرا ما اهمیت می دهیم. تلاش برای پنهان کردن یک ویدیو پس از ارسال آن به عنوان یک تبلیغ، راهی عالی برای عدم تایید است. حتما دنبال کنید الزامات فنی و دستورالعمل‌هایی را هنگام ایجاد تبلیغات خود، و در صورت قطع شدن سرویس میزبانی یا علامت‌گذاری خصوصی، فوراً رفع کنید.


ویدیوهای در دسترس نیست. گوگل چهار نمونه جدید از چرایی عدم تایید یک تبلیغ ویدیویی را معرفی کرده است.

  • ویدیوهایی که وضعیت آنها پس از ارسال به “حذف شده” تغییر می کند
  • ویدیوهایی که وضعیت آنها پس از ارسال به “خصوصی” تغییر می کند
  • ویدیوهایی که اولین پخش زنده را علامت‌گذاری کردند
  • ویدیوها فقط حامیان مالی یا اعضا علامت گذاری شده اند

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-has-updated-its-unavailable-video-policy-388997

اصلاح یک تبلیغ تایید نشده اگر نیاز به اصلاح تبلیغی دارید که تایید نشده است، می توانید مراحل را دنبال کنید اینجا.

Google خط‌مشی‌های خود را برای بخش ویدیوهای غیرقابل دسترس خط‌مشی الزامات فنی Google Ads به‌روزرسانی کرد. به‌روزرسانی دلایل دیگری را توضیح می‌دهد که چرا یک تبلیغ ویدیویی ممکن است ارائه شود. این باید به تبلیغ‌کنندگان این امکان را بدهد که بفهمند چه مشکلاتی پیش آمده است، چرا تبلیغات نمایش داده نمی‌شوند و چگونه مشکل را حل کنند.