Google خط مشی فیلم غیرقابل دسترس خود را به روز کرده است

جدید در سرزمین موتورهای جستجو

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-has-updated-its-unavailable-video-policy-388997

اصلاح یک تبلیغ تایید نشده اگر نیاز به اصلاح تبلیغی دارید که تایید نشده است، می توانید مراحل را دنبال کنید اینجا.

ویدیوهای در دسترس نیست. گوگل چهار نمونه جدید از چرایی عدم تایید یک تبلیغ ویدیویی را معرفی کرده است.

درباره نویسنده

Google خط‌مشی‌های خود را برای بخش ویدیوهای غیرقابل دسترس خط‌مشی الزامات فنی Google Ads به‌روزرسانی کرد. به‌روزرسانی دلایل دیگری را توضیح می‌دهد که چرا یک تبلیغ ویدیویی ممکن است ارائه شود. این باید به تبلیغ‌کنندگان این امکان را بدهد که بفهمند چه مشکلاتی پیش آمده است، چرا تبلیغات نمایش داده نمی‌شوند و چگونه مشکل را حل کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. تلاش برای پنهان کردن یک ویدیو پس از ارسال آن به عنوان یک تبلیغ، راهی عالی برای عدم تایید است. حتما دنبال کنید الزامات فنی و دستورالعمل‌هایی را هنگام ایجاد تبلیغات خود، و در صورت قطع شدن سرویس میزبانی یا علامت‌گذاری خصوصی، فوراً رفع کنید.