Google در حال به‌روزرسانی خط‌مشی سطح تعلیق حساب Display and Video 360 است

به روز رسانی زیر توسط گوگل ارائه شده است و در دسترس است راهنما سیاست های تبلیغاتی صفحه

در صفحه خط‌مشی جدید همچنین توضیح داده می‌شود که اگر تبلیغ‌کنندگان درون شریک به طور مکرر یا غالباً نقض خط‌مشی فاحش را انجام داده باشند، حساب شریک به حالت تعلیق در می‌آید.

چرا ما اهمیت می دهیم. شرکای Display and Video 360 باید اطمینان حاصل کنند که تبلیغات آنها با خط‌مشی‌های جدید مطابقت دارد تا حساب‌های آنها به حالت تعلیق در نیاید یا نقض نشود.


هم شرکا و هم تبلیغ‌کنندگان حق درخواست تجدیدنظر در مورد تعلیق حساب را خواهند داشت و پیوندی به فرم درخواست تجدیدنظر در مقاله جدید درج خواهد شد.

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی

این ماه Google خط‌مشی خود را در مورد تعلیق Display و Video 360 در سطح حساب به‌روزرسانی می‌کند.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-is-updating-its-display-and-video-360-account-level-suspensions-policy-389875

در دسامبر 2022، گوگل به روز رسانی خواهد کرد صفحه عدم تایید و تعلیق به طوری که یک مقاله خط‌مشی اختصاصی برای Display & Video 360 وجود دارد. صفحه خط‌مشی اختصاصی مشخص می‌کند که نقض خط‌مشی‌های زیر منجر به تعلیق حساب تبلیغ‌کننده می‌شود:

  • دور زدن سیستم ها
  • اقدامات فریبکارانه هماهنگ
  • تقلبی
  • تبلیغ داروخانه های غیر مجاز
  • شیوه های تجاری غیر قابل قبول
  • نقض تحریم های تجاری
  • محتوای صریح جنسی