گیجی. از لحاظ تاریخی، سردرگمی های زیادی در مورد انواع سایت هایی که ممکن است تحت تأثیر به روز رسانی الگوریتم بررسی محصول قرار گیرند، وجود داشته است. این الگوریتم برای نگاه کردن به سایتهایی طراحی شده است که بررسی محصولات را ارائه میدهند، نه لزوماً سایتهای تجارت الکترونیکی که در صفحات فهرست محصولات نظراتی دارند.
گوگل سه مثال جدید را به بالای سند راهنمای «نحوه نوشتن نظرات محصول» اضافه کرده است که انواع سایتهایی را که ممکن است تحت تأثیر بهروزرسانیهای الگوریتم بررسی محصول قرار بگیرند، روشن میکند.
درباره نویسنده