Google دسته‌های نمونه بیشتری از سایت‌هایی را اضافه می‌کند که ممکن است تحت تأثیر به‌روزرسانی بررسی‌های محصول قرار بگیرند

گیجی. از لحاظ تاریخی، سردرگمی های زیادی در مورد انواع سایت هایی که ممکن است تحت تأثیر به روز رسانی الگوریتم بررسی محصول قرار گیرند، وجود داشته است. این الگوریتم برای نگاه کردن به سایت‌هایی طراحی شده است که بررسی محصولات را ارائه می‌دهند، نه لزوماً سایت‌های تجارت الکترونیکی که در صفحات فهرست محصولات نظراتی دارند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

چرا ما اهمیت می دهیم. امیدواریم، این توضیح‌ها و مثال‌های گوگل به شما کمک کند تشخیص دهید که آیا سایت شما توسط به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google نسبت به نوع دیگری از به‌روزرسانی الگوریتمی Google ضربه خورده است یا خیر. توضیح مداوم گوگل برای سئوکاران، ناشران و صاحبان سایت مفید و مفید است.


بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-adds-more-example-categories-of-sites-that-may-be-impacted-by-the-product-reviews-update-388659

بررسی های محصول را شناسایی کنید. گوگل نیز اخیرا روشن شد این داده‌های ساختاریافته ممکن است به Google کمک کند تا محتوای نوع بررسی محصول را شناسایی کند، اما این یکی از راه‌هایی است که Google چنین محتوایی را شناسایی می‌کند. دنی سالیوان نوشت: “در مورد داده های ساختاریافته، ممکن است به ما کمک کند بهتر تشخیص دهیم که آیا چیزی یک بررسی محصول است یا خیر، اما ما صرفا به آن وابسته نیستیم.”

به عنوان آلن کنت از گوگل اخیرا گفت در توییتر “صفحه محصول یک تاجر با نظرات کاربران در این زمینه “صفحه بررسی محصول” در نظر گرفته نمی شود.”

به طور خلاصه، این در مورد محتوایی است که در آن شخصی در حال بررسی یک محصول است، چه به عنوان مقایسه یا یک فرو رفتن عمیق تر در یک محصول خاص. این می تواند شامل سایت های تجاری، راهنمای خریداران، وبلاگ نویسانی باشد که نظرات خود را به اشتراک می گذارند، سایت های اخبار یا انتشاراتی که بررسی می کنند و موارد دیگر.

گوگل سه مثال جدید را به بالای سند راهنمای «نحوه نوشتن نظرات محصول» اضافه کرده است که انواع سایت‌هایی را که ممکن است تحت تأثیر به‌روزرسانی‌های الگوریتم بررسی محصول قرار بگیرند، روشن می‌کند.

این مثال‌ها راهنمایی بیشتری در مورد اینکه چه نوع سایت‌هایی ممکن است تحت تأثیر این مجموعه به‌روزرسانی‌های الگوریتم قرار گیرند، ارائه می‌کنند.

درباره نویسنده

سه نمونه. گوگل این سه نمونه را به این اضافه کرد سند کمک:

  • یکی از کارکنان متخصص یک تاجر که خریداران را بین محصولات رقیب راهنمایی می کند.
  • وبلاگ نویسی که نظرات مستقلی در مورد محصولات ارائه می دهد.
  • یکی از اعضای تحریریه یک سایت خبری یا انتشاراتی دیگر.