درباره نویسنده
Google مرکز خطمشی آگهیهای خرید و مرکز خطمشی فهرستهای رایگان خود را بهروزرسانی کرده است تا شفافیت را برای تبلیغکنندگان و خردهفروشان بهبود بخشد. این بهروزرسانیها اطلاعات واضحتری درباره نحوه اجرای خطمشیهای Google ارائه میدهند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
چه خبر. گوگل شفاف سازی کرده است الزامات تبلیغات خرید YouTube و تبلیغات محصول کشف الزامات قالب برای کمک به خرده فروشان برای درک اینکه چرا تبلیغات آنها ممکن است خوب عمل نکند و چگونه به مشکلات رسیدگی کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. این بهروزرسانیها برای تبلیغکنندگان مهم است تا درک خود را از اجرای سیاستها بهبود بخشند و استراتژیهای تبلیغاتی خود را برای بازگشت سرمایه (ROI) بهتر بهینه کنند.
نیکول فارلی موسس Web Sprout، یک آژانس بازاریابی ورودی است. او قبلاً ویرایشگر PPC برای سرزمین موتورهای جستجو (از سال 2022 تا 2023) بود که جستجوی پولی، اجتماعی پولی، Google Analytics و موارد دیگر را پوشش می داد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/google-modifies-shopping-ads-policies-to-enhance-transparency-427714
سیاست ها میتوانید مرکز خطمشی تبلیغات خرید Google را بررسی کنید اینجا، به همان خوبی سیاست های لیست های رایگان برای درک بهتر نحوه اجرای سیاست ها.
جدید در زمین موتورهای جستجو