Google همچنین در حال گسترش اطلاعاتی است که در نتایج مربوط به این نتیجه نشان داده می شود، از جمله اینکه یک منبع چقدر گسترده است، بررسی های آنلاین درباره یک منبع یا شرکت، اینکه آیا یک شرکت متعلق به نهاد دیگری است یا حتی زمانی که جستجوی Google نمی تواند اطلاعات زیادی پیدا کند. در مورد یک منبع

یکی دیگر از پیشرفت های مربوط به قطعه های برجسته، در مورد چیزی است که Google آن را جست وجوهای «فرض نادرست» می نامد. جستارهایی که ممکن است نادرست یا از نظر واقعی نادرست باشند اما با این وجود توسط برخی جستجوگران در جستجوی Google استفاده می شوند. گوگل گفته است که بخش های ویژه ای را که برای جستارهایی که حاوی اطلاعات چیزهایی هستند که اتفاق نیفتاده است نشان می دهد، بهبود داده است.
در اینجا نمونه ای وجود دارد که در آن فراخوان های قطعه برجسته Google بهبود یافته است. در تصویر زیر، گوگل اکنون این فراخوان را برجسته می کند، کلمه یا کلماتی که در بالای قطعه برجسته با فونت بزرگ تر خوانده می شوند تا پاسخ بهتری برای جستجوگر ارائه دهد.

در آوریل 2020، گوگل با هدف برقراری ارتباط با جستجوگران مبنی بر اینکه نتایج جستجو 100% قابل اعتماد نیستند، یا به دلیل جدید بودن و یا اینکه گوگل هنوز اطلاعات کافی در مورد موضوع ندارد، مشاوره های محتوایی را در جستجوی گوگل راه اندازی کرد.
گوگل دارد اعلام کرد چندین پیشرفت جدید در جستجوی Google امروزه که بر بهبود کیفیت کلی نتایج جستجو تمرکز دارد، در حالی که در عین حال به جستجوگران کمک می کند تا کیفیت جستجوی نتایج ارائه شده به آنها را ارزیابی کنند.
Google بهبودهایی را در بخش های ویژه، توصیه های محتوایی خود و نتایج مربوط به این نتیجه ایجاد کرده است.
فراخوان های قطعه های ویژه اکنون از MUM و اجماع عمومی استفاده می کنند
گوگل اکنون اطلاعات دقیق را به شما نشان می دهد و قسمت نادرست را حذف می کند. گوگل گفته است که قطعه های ویژه کمتری را نشان می دهد که ممکن است اطلاعات نادرست یا نادرست را نشان دهد. گوگل گفت که این اتفاقات را برای راه اندازی قطعه های برجسته تا حدود 40 درصد در جستجوی گوگل کاهش داده است.
در اینجا ممکن است به نظر برسد:

توصیه های محتوا به نتایج با اطمینان کم گسترش یافت
گوگل گفت که اکنون در حال گسترش مشاوره های محتوا به جستجوهایی است که در آن سیستم هایش به کیفیت کلی نتایج موجود برای جستجو اطمینان بالایی ندارند. گوگل گفت: این "به این معنی نیست که هیچ اطلاعات مفیدی در دسترس نیست، یا یک نتیجه خاص با کیفیت پایین است." این اعلان ها زمینه ای را درباره کل مجموعه نتایج در صفحه ارائه می کنند و شما همیشه می توانید نتایج را برای درخواست خود مشاهده کنید، حتی زمانی که مشاوره وجود دارد.

درباره این نتیجه نیز در حال گسترش است
اواخر امسال، گوگل در حال گسترش به زبان های Pouguese (PT)، فرانسوی (FR)، ایتالیایی (IT)، آلمانی (DE)، هلندی (NL)، اسپانیایی (ES)، ژاپنی (JP) و اندونزیایی (ID) است. گوگل همچنین این نتیجه را به برنامه گوگل اضافه کرد.
نمونه ای که گوگل ارائه کرد برای جستجو در آن بود [when did snoopy assassinate Abraham Lincoln]. اکنون، گوگل به جای نشان دادن اطلاعاتی در مورد اسنوپی، که بدیهی است آبراهام لینکلن را ترور نکرده است، بخش اسنوپی را نادیده می گیرد و اجماع در وب را در مورد این پاسخ به شما نشان می دهد.
نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد