Google قطعات برجسته را با MUM افزایش می دهد. کاهش 40 درصد نتایج نادرست


گوگل دارد اعلام کرد چندین پیشرفت جدید در جستجوی Google امروزه که بر بهبود کیفیت کلی نتایج جستجو تمرکز دارد، در حالی که در عین حال به جستجوگران کمک می کند تا کیفیت جستجوی نتایج ارائه شده به آنها را ارزیابی کنند.

Google بهبودهایی را در بخش‌های ویژه، توصیه‌های محتوایی خود و نتایج مربوط به این نتیجه ایجاد کرده است.

گزیده‌های ویژه در جستجوی Google اکنون از MUM استفاده می‌کنند تا بفهمند که آیا اجماع کلی برای اطلاعاتی که Google به‌عنوان فراخوان در این قطعه‌های برجسته نشان می‌دهد یا خیر، وجود دارد یا خیر. گوگل گفت که «سیستم هایش اکنون می توانند مفهوم اجماع را با استفاده از MUM، Multitask Unified Model درک کنند.

MUM تا به امروز در بسیاری از برنامه‌های کاربردی در جستجوی Google، محدود به نام‌های واکسن کووید، ویژگی‌های Google Lens و برخی برنامه‌های کاربردی دیگر استفاده نشده است – در اینجا بیشتر در مورد آن، از جمله تکه‌های برجسته اکنون استفاده شده است.

اکنون، با کمک MUM، Google می‌تواند بفهمد که آیا در سرتاسر وب برای کمک به برجسته کردن بخش‌های فراخوانی قطعه‌های برجسته، اتفاق نظر وجود دارد یا خیر. به گفته پاندو نایاک، معاون جستجو و همکار گوگل، تکنیک‌های مبتنی بر اجماع به طور معناداری کیفیت فراخوان‌های قطعه برجسته را بهبود بخشیده است. مهم است که توجه داشته باشید که این به این معنی نیست که قطعه‌های برجسته حقایق را نشان می‌دهند، لزوماً این کار را نمی‌کند، اما به بهبود کیفیت کلی فراخوان‌های قطعه‌های برجسته کمک می‌کند.

در اینجا نمونه‌ای وجود دارد که در آن فراخوان‌های قطعه برجسته Google بهبود یافته است. در تصویر زیر، گوگل اکنون این فراخوان را برجسته می‌کند، کلمه یا کلماتی که در بالای قطعه برجسته با فونت بزرگ‌تر خوانده می‌شوند تا پاسخ بهتری برای جستجوگر ارائه دهد.

در اینجا بدون این ویژگی به نظر می رسد:

آیا می توان اجماع را اسپم کرد؟ Pandu Nayak توضیح داد که این قطعه‌های برجسته عموماً از نتایج رتبه‌بندی‌های برتر گرفته شده‌اند، بنابراین او امیدوار است که آن نتایج رتبه‌بندی شده در جستجوی Google هرزنامه نباشند. توجه به این نکته مهم است که اجماع به عنوان یک عامل رتبه‌بندی استفاده نمی‌شود، بلکه برای فراخوانی برای قطعه‌های برجسته استفاده می‌شود.

پرس و جوهای فرضی Fales 40٪ کاهش یافت

یکی دیگر از پیشرفت‌های مربوط به قطعه‌های برجسته، در مورد چیزی است که Google آن را جست‌وجوهای «فرض نادرست» می‌نامد. جستارهایی که ممکن است نادرست یا از نظر واقعی نادرست باشند اما با این وجود توسط برخی جستجوگران در جستجوی Google استفاده می شوند. گوگل گفته است که بخش‌های ویژه‌ای را که برای جستارهایی که حاوی اطلاعات چیزهایی هستند که اتفاق نیفتاده است نشان می‌دهد، بهبود داده است.

گوگل اکنون اطلاعات دقیق را به شما نشان می دهد و قسمت نادرست را حذف می کند. گوگل گفته است که قطعه های ویژه کمتری را نشان می دهد که ممکن است اطلاعات نادرست یا نادرست را نشان دهد. گوگل گفت که این اتفاقات را برای راه اندازی قطعه های برجسته تا حدود 40 درصد در جستجوی گوگل کاهش داده است.

نمونه ای که گوگل ارائه کرد برای جستجو در آن بود [when did snoopy assassinate Abraham Lincoln]. اکنون، گوگل به جای نشان دادن اطلاعاتی در مورد اسنوپی، که بدیهی است آبراهام لینکلن را ترور نکرده است، بخش اسنوپی را نادیده می گیرد و اجماع در وب را در مورد این پاسخ به شما نشان می دهد.

Pandu Nayak اضافه کرد که این به درخواست افراد نیز کمک می کند، زیرا آنها توسط قطعه های برجسته ارائه می شوند.

در اینجا ممکن است به نظر برسد:

توصیه های محتوا به نتایج با اطمینان کم گسترش یافت

در آوریل 2020، گوگل با هدف برقراری ارتباط با جستجوگران مبنی بر اینکه نتایج جستجو 100% قابل اعتماد نیستند، یا به دلیل جدید بودن و یا اینکه گوگل هنوز اطلاعات کافی در مورد موضوع ندارد، مشاوره های محتوایی را در جستجوی گوگل راه اندازی کرد.

گوگل گفت که اکنون در حال گسترش مشاوره های محتوا به جستجوهایی است که در آن سیستم هایش به کیفیت کلی نتایج موجود برای جستجو اطمینان بالایی ندارند. گوگل گفت: این “به این معنی نیست که هیچ اطلاعات مفیدی در دسترس نیست، یا یک نتیجه خاص با کیفیت پایین است.” این اعلان‌ها زمینه‌ای را درباره کل مجموعه نتایج در صفحه ارائه می‌کنند و شما همیشه می‌توانید نتایج را برای درخواست خود مشاهده کنید، حتی زمانی که مشاوره وجود دارد.

درباره این نتیجه نیز در حال گسترش است

در فوریه 2021، گوگل درباره این نتیجه را راه‌اندازی کرد تا قبل از اینکه روی نتیجه کلیک کنند، اطلاعات بیشتری در مورد آن قطعه نتیجه جستجو که در حال مشاهده هستند، با جستجوگران ارتباط برقرار کند. گوگل این ویژگی را از نظر نشان دادن جزئیات بیشتر در مناطق بیشتر و همچنین دلیل رتبه بندی نتایج برای پرس و جو گسترش داده است. گوگل اکنون اعلام کرده است که این ویژگی از زمان راه اندازی بیش از 2.4 میلیارد بار استفاده شده است.

اواخر امسال، گوگل در حال گسترش به زبان‌های Pouguese (PT)، فرانسوی (FR)، ایتالیایی (IT)، آلمانی (DE)، هلندی (NL)، اسپانیایی (ES)، ژاپنی (JP) و اندونزیایی (ID) است. گوگل همچنین این نتیجه را به برنامه گوگل اضافه کرد.

Google همچنین در حال گسترش اطلاعاتی است که در نتایج مربوط به این نتیجه نشان داده می‌شود، از جمله اینکه یک منبع چقدر گسترده است، بررسی‌های آنلاین درباره یک منبع یا شرکت، اینکه آیا یک شرکت متعلق به نهاد دیگری است یا حتی زمانی که جستجوی Google نمی‌تواند اطلاعات زیادی پیدا کند. در مورد یک منبع


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-steps-up-featured-snippets-with-mum-reducing-false-premise-results-by-40-387085