MUM تا به امروز در بسیاری از برنامههای کاربردی در جستجوی Google، محدود به نامهای واکسن کووید، ویژگیهای Google Lens و برخی برنامههای کاربردی دیگر استفاده نشده است – در اینجا بیشتر در مورد آن، از جمله تکههای برجسته اکنون استفاده شده است.
گوگل اکنون اطلاعات دقیق را به شما نشان می دهد و قسمت نادرست را حذف می کند. گوگل گفته است که قطعه های ویژه کمتری را نشان می دهد که ممکن است اطلاعات نادرست یا نادرست را نشان دهد. گوگل گفت که این اتفاقات را برای راه اندازی قطعه های برجسته تا حدود 40 درصد در جستجوی گوگل کاهش داده است.
یکی دیگر از پیشرفتهای مربوط به قطعههای برجسته، در مورد چیزی است که Google آن را جستوجوهای «فرض نادرست» مینامد. جستارهایی که ممکن است نادرست یا از نظر واقعی نادرست باشند اما با این وجود توسط برخی جستجوگران در جستجوی Google استفاده می شوند. گوگل گفته است که بخشهای ویژهای را که برای جستارهایی که حاوی اطلاعات چیزهایی هستند که اتفاق نیفتاده است نشان میدهد، بهبود داده است.
آیا می توان اجماع را اسپم کرد؟ Pandu Nayak توضیح داد که این قطعههای برجسته عموماً از نتایج رتبهبندیهای برتر گرفته شدهاند، بنابراین او امیدوار است که آن نتایج رتبهبندی شده در جستجوی Google هرزنامه نباشند. توجه به این نکته مهم است که اجماع به عنوان یک عامل رتبهبندی استفاده نمیشود، بلکه برای فراخوانی برای قطعههای برجسته استفاده میشود.
پرس و جوهای فرضی Fales 40٪ کاهش یافت
در فوریه 2021، گوگل درباره این نتیجه را راهاندازی کرد تا قبل از اینکه روی نتیجه کلیک کنند، اطلاعات بیشتری در مورد آن قطعه نتیجه جستجو که در حال مشاهده هستند، با جستجوگران ارتباط برقرار کند. گوگل این ویژگی را از نظر نشان دادن جزئیات بیشتر در مناطق بیشتر و همچنین دلیل رتبه بندی نتایج برای پرس و جو گسترش داده است. گوگل اکنون اعلام کرده است که این ویژگی از زمان راه اندازی بیش از 2.4 میلیارد بار استفاده شده است.
در اینجا نمونهای وجود دارد که در آن فراخوانهای قطعه برجسته Google بهبود یافته است. در تصویر زیر، گوگل اکنون این فراخوان را برجسته میکند، کلمه یا کلماتی که در بالای قطعه برجسته با فونت بزرگتر خوانده میشوند تا پاسخ بهتری برای جستجوگر ارائه دهد.

در آوریل 2020، گوگل با هدف برقراری ارتباط با جستجوگران مبنی بر اینکه نتایج جستجو 100% قابل اعتماد نیستند، یا به دلیل جدید بودن و یا اینکه گوگل هنوز اطلاعات کافی در مورد موضوع ندارد، مشاوره های محتوایی را در جستجوی گوگل راه اندازی کرد.
اکنون، با کمک MUM، Google میتواند بفهمد که آیا در سرتاسر وب برای کمک به برجسته کردن بخشهای فراخوانی قطعههای برجسته، اتفاق نظر وجود دارد یا خیر. به گفته پاندو نایاک، معاون جستجو و همکار گوگل، تکنیکهای مبتنی بر اجماع به طور معناداری کیفیت فراخوانهای قطعه برجسته را بهبود بخشیده است. مهم است که توجه داشته باشید که این به این معنی نیست که قطعههای برجسته حقایق را نشان میدهند، لزوماً این کار را نمیکند، اما به بهبود کیفیت کلی فراخوانهای قطعههای برجسته کمک میکند.
در اینجا ممکن است به نظر برسد:

توصیه های محتوا به نتایج با اطمینان کم گسترش یافت
درباره نویسنده