Google قطعه‌های نتایج جستجو را برای درخواست‌ها با نقل قول به‌روزرسانی می‌کند

جدید در زمین موتورهای جستجو

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-updates-search-result-snippets-for-queries-with-quotes-386953

قبلا. گوگل قبلاً گفته بود، Google Search همیشه عبارت جستجوی نقل‌شده را در قطعه نتیجه جستجوی Google نشان نمی‌دهد «زیرا گاهی اوقات مطالب نقل‌قول‌شده در قسمت‌هایی از یک سند ظاهر می‌شوند که خود را به ایجاد قطعه‌های مفید نمی‌رسانند». برای مثال، ممکن است یک کلمه یا عبارت در آیتم منوی یک صفحه ظاهر شود، جایی که شما به بخش‌های مختلف سایت بروید. گوگل اضافه کرد که ایجاد یک قطعه در اطراف بخش هایی از این قبیل ممکن است توضیحات قابل خواندنی را ایجاد نکند.

Google نحوه قطعه بندی نتایج جستجو را در جستجوی Google برای جستارهایی که حاوی نقل قول هستند به روز کرده است. اکنون، گوگل نشان می‌دهد که دقیقاً آن عبارت در کجای صفحه در قطعه نتیجه جستجو در جستجوی Google نشان داده می‌شود. اعلام کرد.

این یعنی چی گوگل توضیح داد که آیا شما جستجویی مانند [“google search”]، قطعه نشان می دهد که آن عبارت دقیقا در کجا ظاهر می شود:

مشاوره بیشتر سپس گوگل به جستجوگران توصیه های بیشتری در مورد نحوه کارکرد نقل قول ها در جستجوی گوگل و اینکه چگونه ممکن است بر نتایج جستجوی شما تأثیر بگذارد، داد. پست وبلاگ آنها را بررسی کنید اینجا.

درباره نویسنده

چرا تغییر. گوگل گفت که این تغییر را بر اساس بازخورد جستجوگر انجام داده است، گوگل نوشت: “ما بازخوردهایی شنیده ایم که افرادی که جستجوهای نقل شده را انجام می دهند ارزش دیدن دارند. جایی که مطالب نقل‌قول‌شده در یک صفحه اتفاق می‌افتد، نه توضیح کلی صفحه. بهبود ما برای کمک به رفع این مشکل طراحی شده است.»

چرا ما اهمیت می دهیم. Google با Search Engine Land تأیید کرد که این یک تغییر رتبه‌بندی نیست، بلکه یک تغییر رابط کاربری است که چگونه جستجوی Google برخی از جستجوها را نشان می‌دهد، جستجوهایی که از نقل قول استفاده می‌کنند. این ممکن است بر نرخ کلیک شما از نتایج جستجوی Google تأثیر بگذارد، اما تأثیری بر نحوه رتبه بندی شما برای این نوع جستجوها نخواهد داشت.