Google پشتیبانی از کوکی های شخص اول ناشر را ارائه می دهد


گوگل به تازگی برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی تعدادی ویژگی با هدف کمک به ناشران در کسب درآمد از وب‌سایت‌های خود و افزایش تأکید آنها بر روابط داده‌های شخص اول اعلام کرده است. این ویژگی‌ها شامل پشتیبانی از شخصی‌سازی تبلیغات با کوکی‌های شخص اول ناشر در Google Ad Manager و AdSense است.

گسترش کوکی‌های شخص اول ناشر. کوکی‌های شخص اول ناشر می‌توانند به ناشران کمک کنند تا تبلیغات مرتبط را بدون ردیابی کاربران در وب‌سایت‌های شخص ثالث ارائه دهند. قبلاً کوکی‌های شخص اول ناشر برای رسیدگی به محدودیت فرکانس و کنترل تقلب در دسترس بوده است.

وقتی ناشر اجازه می‌دهد، Google کوکی‌های شخص اول ناشر را برای کمک به بهبود ارتباط آگهی در وب‌سایت آن ناشر خاص ارائه می‌کند. این راه حل از اطلاعات تعاملات تبلیغاتی استفاده می کند که کاربران در سایت خود ناشر می گیرند. این اطلاعات را نمی توان در وب سایت هیچ ناشر دیگری استفاده کرد. این ویژگی همچنین به ترجیحات شخصی سازی تبلیغات افراد که از طریق کنترل های AdChoice نشان داده اند احترام می گذارد.

کوکی‌های شخص اول ناشر راه‌حل بسیار مفیدی برای ناشران کوچک‌تر است که ممکن است منابع یا زیرساخت لازم برای استفاده مستقل از داده‌های شخص اول را نداشته باشند. آنها برای استفاده به حداقل کار فنی از ناشران نیاز دارند.

معرفی سیگنال های مخاطب Google ماه گذشته سیگنال‌های ارائه‌شده توسط ناشر را اعلام کرد تا به ناشران کمک کند داده‌های شخص اول خود را در بخش‌های مخاطب یا زمینه‌ای دسته‌بندی کنند و سپس آن سیگنال‌ها را با خریداران برنامه‌ای به اشتراک بگذارند. این سیگنال‌ها برای خریداران برنامه‌ریزی آسان‌تر می‌شوند تا «مخاطبان را بر اساس مواردی مانند جمعیت‌شناسی، علایق محتوا یا قصد خرید در چندین سایت و برنامه بدون ردیابی فعالیت افراد در برنامه‌ها یا در سرتاسر وب پیدا کنند و بخرند».

آنچه گوگل می گوید. گوگل در بیانیه‌ای به Search Engine Land گفت:

ما به عنوان بخشی از مجموعه گسترده‌تری از ابزارها، به ناشران در هر اندازه کمک می‌کنیم تا استراتژی‌های تبلیغاتی بادوام ایجاد کنند که اعتماد کاربران را حفظ کند. این راه‌حل واقعاً برای حمایت از پایگاه ناشران، به‌ویژه ناشران کوچک‌تر که ممکن است منابع زیادی نداشته باشند، طراحی شده است، زیرا همچنان به تغییر انتظارات حفظ حریم خصوصی ادامه می‌دهند.»

پنتو پاتل، مدیر مدیریت محصول، مدیر تبلیغات گوگل

تاریخ عرضه. این ویژگی از ماه نوامبر برای ناشران در دسترس خواهد بود.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر ناشر کوچک‌تری هستید و ظرفیت یا منابع لازم برای سرمایه‌گذاری روی داده‌های شخص اول را ندارید، این ویژگی پشتیبانی برای شما مناسب است. علاوه بر این، حمایت Google از استفاده ناشران از داده‌های شخص اول خود، تنها نتیجه نهایی آنها را افزایش می‌دهد، زیرا نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی و ارتباط تبلیغات رایج‌تر می‌شود.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-to-offer-publisher-first-party-cookie-support-388590