انتشار: تیر 16، 1402
بروزرسانی:
25 خرداد 1404
Google Ads ابزار جدیدی را برای کمک به بازاریابان برای رسیدن به Gen Z راه اندازی می کند
شیرجه عمیق. برای اطلاعات بیشتر، گوگل را کامل بخوانید Gen Z Music اعلامیه
مجموعه Gen Z Music همچنین فرصتی را برای بازاریابان فراهم می کند تا با Gen Z ارتباط بهتری برقرار کنند - گروهی از مردم که به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین گروه های مصرف کننده آنلاین هستند. اگر تبلیغ کنندگان به محتوایی که بیشتر این مشتریان بالقوه را درگیر می کند توجه نکنند، در این صورت خطر عدم موفقیت خرید خود را دارند.
چرا ما اهمیت می دهیم. گوگل تشخیص داده است که موسیقی مورد علاقه Gen Z نقش مهمی در شکل دهی فرهنگ امروزی دارد. با یافتن اینکه چه آهنگ هایی پرطرفدار هستند و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد کمپین های خود را در نزدیکی رسانه هایی که از موسیقی تکراری این گروه استفاده می کنند به نمایش بگذارند، برندها در خط مقدم فرهنگ دیده می شوند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
چگونه کار می کند. ویژگی Gen Z Music از داده های صوتی، بلندگو و YouTube Shorts برای شناسایی موسیقی پرطرفدار استفاده می کند. این مراحل را دنبال می کند:
- مجموعه موسیقی Gen Z آهنگ های پرطرفدار را در میان افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله با استفاده از داده های به روزشده به طور منظم در صدا، فرم بلند و YouTube Shorts شناسایی می کند.
- سپس هوش مصنوعی گوگل از این داده ها برای بسته بندی موزیک ویدیوهای مرتبط در مجموعه Gen Z Music استفاده می کند.
- پس از آن بازاریابان این گزینه را دارند که خط تولید را خریداری کنند.
- پس از خرید این مجموعه، کمپین تبلیغ کنندگان در کنار محتوایی که آهنگ های پرطرفدار شناسایی شده را پخش می کند، ارائه می شود.
منبع: https://searchengineland.com/google-ads-gen-z-music-lineup-429148ویژگی پولی اکنون در سطح جهانی برای کمک به تبلیغ کنندگانی که می خواهند جذابیت خود را برای جوانان 18 تا 24 ساله افزایش دهند، در دسترس است.
گوگل خط تولید Gen Z Music را راه اندازی کرده است، ابزار جدیدی که به بازاریابان کمک می کند تا با جوانان ارتباط بهتری برقرار کنند.
گوگل چه گفته است؟ برایان اندرسون، رئیس جهانی موسیقی و صدا گوگل، بیانیه ای را از طریق اتاق خبر راهنمای Google Ads منتشر کرد. او گفت:
- "Gen Z نقش بزرگی در شکل دادن به ذات فرهنگی ایفا می کند. و این تا حد زیادی در YouTube اتفاق می افتد، جایی که طرفداران موسیقی Gen Z موسیقی را در قالب های مختلف کشف، مصرف و در آن شرکت می کنند."
- اکنون ما به تبلیغ کنندگان کمک می کنیم تا برند خود را با موسیقی مورد علاقه مخاطبان Gen Z (18 تا 24) در YouTube با مجموعه جدید Gen Z Music هماهنگ کنند.»
درباره نویسنده