گوگل چه گفته است؟ برایان اندرسون، رئیس جهانی موسیقی و صدا گوگل، بیانیه ای را از طریق اتاق خبر راهنمای Google Ads منتشر کرد. او گفت:
- “Gen Z نقش بزرگی در شکل دادن به ذات فرهنگی ایفا می کند. و این تا حد زیادی در YouTube اتفاق می افتد، جایی که طرفداران موسیقی Gen Z موسیقی را در قالب های مختلف کشف، مصرف و در آن شرکت می کنند.”
- اکنون ما به تبلیغکنندگان کمک میکنیم تا برند خود را با موسیقی مورد علاقه مخاطبان Gen Z (18 تا 24) در YouTube با مجموعه جدید Gen Z Music هماهنگ کنند.»
مجموعه Gen Z Music همچنین فرصتی را برای بازاریابان فراهم می کند تا با Gen Z ارتباط بهتری برقرار کنند – گروهی از مردم که به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین گروه های مصرف کننده آنلاین هستند. اگر تبلیغکنندگان به محتوایی که بیشتر این مشتریان بالقوه را درگیر میکند توجه نکنند، در این صورت خطر عدم موفقیت خرید خود را دارند.
نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.