Google Ads ابزار جدیدی را برای کمک به بازاریابان برای رسیدن به Gen Z راه اندازی می کند

شیرجه عمیق. برای اطلاعات بیشتر، گوگل را کامل بخوانید Gen Z Music اعلامیه


مجموعه Gen Z Music همچنین فرصتی را برای بازاریابان فراهم می کند تا با Gen Z ارتباط بهتری برقرار کنند – گروهی از مردم که به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین گروه های مصرف کننده آنلاین هستند. اگر تبلیغ‌کنندگان به محتوایی که بیشتر این مشتریان بالقوه را درگیر می‌کند توجه نکنند، در این صورت خطر عدم موفقیت خرید خود را دارند.

چرا ما اهمیت می دهیم. گوگل تشخیص داده است که موسیقی مورد علاقه Gen Z نقش مهمی در شکل‌دهی فرهنگ امروزی دارد. با یافتن اینکه چه آهنگ‌هایی پرطرفدار هستند و به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد کمپین‌های خود را در نزدیکی رسانه‌هایی که از موسیقی تکراری این گروه استفاده می‌کنند به نمایش بگذارند، برندها در خط مقدم فرهنگ دیده می‌شوند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

چگونه کار می کند. ویژگی Gen Z Music از داده‌های صوتی، بلندگو و YouTube Shorts برای شناسایی موسیقی پرطرفدار استفاده می‌کند. این مراحل را دنبال می کند:

  • مجموعه موسیقی Gen Z آهنگ‌های پرطرفدار را در میان افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله با استفاده از داده‌های به‌روزشده به‌طور منظم در صدا، فرم بلند و YouTube Shorts شناسایی می‌کند.
  • سپس هوش مصنوعی گوگل از این داده‌ها برای بسته‌بندی موزیک ویدیوهای مرتبط در مجموعه Gen Z Music استفاده می‌کند.
  • پس از آن بازاریابان این گزینه را دارند که خط تولید را خریداری کنند.
  • پس از خرید این مجموعه، کمپین تبلیغ‌کنندگان در کنار محتوایی که آهنگ‌های پرطرفدار شناسایی‌شده را پخش می‌کند، ارائه می‌شود.

نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.


منبع: https://searchengineland.com/google-ads-gen-z-music-lineup-429148

ویژگی پولی اکنون در سطح جهانی برای کمک به تبلیغ‌کنندگانی که می‌خواهند جذابیت خود را برای جوانان 18 تا 24 ساله افزایش دهند، در دسترس است.

گوگل خط تولید Gen Z Music را راه اندازی کرده است، ابزار جدیدی که به بازاریابان کمک می کند تا با جوانان ارتباط بهتری برقرار کنند.

گوگل چه گفته است؟ برایان اندرسون، رئیس جهانی موسیقی و صدا گوگل، بیانیه ای را از طریق اتاق خبر راهنمای Google Ads منتشر کرد. او گفت:

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس