دو نوع کمپین جدید به Google Ads می آیند که به نیازهای بسیار خاص کمک می کنند: بازدیدهای ویدیویی و ایجاد تقاضا.
کمپین های مشاهده ویدیو این نوع کمپین دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که نامش ذکر شده است، بازدیدها را به حداکثر می رساند. به گفته گوگل، یک مطالعه نشان داد که با کمپینهای مشاهده ویدیو، تبلیغکنندگان به طور متوسط 40٪ بازدید بیشتری نسبت به کمپینهای CPV قابل رد شدن درون استیم داشتند.
به نظر میرسد فراخوانهای اقدام نشانداده شده بهجای استفاده از داراییهای فرم سرنخ، به سادگی ترافیک را به سایت ارسال میکنند.

این کمپینها هدف خاصی دارند و به نظر میرسد کمپینهای ویدیویی اول هستند، با همه مکانگذاریها در داراییهای تحت مالکیت و مدیریت Google.
در اینجا چیزی است که ما در مورد کمپین های جدید اعلام شده در Google Marketing Live امروز می دانیم.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/google-ads-video-views-demand-gen-427496
کمپینهای مشاهده ویدیو، فرمتهای مختلفی از جمله تبلیغات درون جریانی قابل رد شدن، تبلیغات درون فید، و تبلیغات Shorts را ترکیب میکنند تا بیشترین بهره را از بودجه ببرند. نسخه بتا برای کمپینهای مشاهده ویدیو در ماه آینده به صورت جهانی راهاندازی میشود.

بخش ها را می توان به صورت زیر تنظیم کرد:
- باریک (2.5٪ دسترسی).
- متعادل (دسترسی به 5 درصد).
- گسترده (10٪ دسترسی).
کمپین های نسل تقاضا کمپینهای New Demand Gen از هوش مصنوعی استفاده میکنند و به تعامل و حرکت با مصرفکنندگان کمک میکنند. این کمپین ها در موارد زیر کار خواهند کرد:
- شورت یوتیوب.
- یوتیوب در جریان.
- یوتیوب در فید.
- كشف كردن.
- مکان های جی میل
چرا ما اهمیت می دهیم. این دو نوع کمپین جدید، گزینههای ویژهای را برای اولین ویدیو برای تبلیغکنندگان با اهداف بازدید بیشتر یا تقاضای بیشتر ارائه میکنند. این کمپینها برای دسترسی قویتر به انواع موجودیهای Google میرسند.
در نهایت، بخشهای Lookalike به تبلیغکنندگان کمک میکند تا آن مشتریان همفکر را از طریق فهرست سفارشی Seed پیدا کنند. توانایی آزمایش از Narrow به Broad همچنین به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که دسترسی را محدود یا گسترش دهند.