طراحی نشان قبلی گوگل در هفته های اخیر آیکون ها و برچسب های نشان آبی را آزمایش کرده است. در نشان های راستی آزمایی آزمایشی Google Ads، نشانی را گزارش کردیم که توسط آن مشاهده و به اشتراک گذاشته شد خوشحال بهروانی در توییتر.
گوگل نام سایت، فاویکون ها و برچسب حمایت شده را در ماه مارس پس از راه اندازی آن ها بر روی موبایل در اکتبر گذشته روی دسکتاپ عرضه کرد.
به روزرسانی برنامه تأیید آگهی دهنده. به طور جداگانه، گوگل نیز پست گذاشته است این به روز رسانی روی آن اطلاعات تجاری بتا:
- ممکن است زیرمجموعه ای از تبلیغ کنندگان واجد شرایط ارسال داوطلبانه تأیید هویت خود برای دسترسی به ویژگی اطلاعات کسب وکار باشند که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد از نام کسب وکار و نشان واره کسب وکار در تبلیغات جستجوی خود استفاده کنند. تبلیغ کنندگانی که واجد شرایط این برنامه هستند، گزینه ای را در حساب Google Ads خود می بینند تا تأیید آگهی دهنده را تکمیل کنند تا قفل این ویژگی را باز کنند. عدم تکمیل یا برآورده نشدن الزامات این برنامه راستی آزمایی آگهی دهنده، هیچ مهلت و عواقب نامطلوبی نخواهد داشت.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/google-ads-tests-new-verification-badge-395510
برچسب آبی یک دایره آبی با برجستگی ها و یک علامت چک در داخل آن نشان داده شده است. در اینجا به نظر می رسد:

نشان تأیید شده چگونه است. این نشان با ظاهر جدید به شکل یک سپر آبی با علامت تیک سفید است، همانطور که توسط به اشتراک گذاشته شده است Saad AK در توییتر:

جدید در زمین موتورهای جستجو