Google Ads نشان تأیید جدید را آزمایش می کند

طراحی نشان قبلی گوگل در هفته‌های اخیر آیکون‌ها و برچسب‌های نشان آبی را آزمایش کرده است. در نشان‌های راستی‌آزمایی آزمایشی Google Ads، نشانی را گزارش کردیم که توسط آن مشاهده و به اشتراک گذاشته شد خوشحال بهروانی در توییتر.

گوگل نام سایت، فاویکون‌ها و برچسب حمایت‌شده را در ماه مارس پس از راه‌اندازی آن‌ها بر روی موبایل در اکتبر گذشته روی دسکتاپ عرضه کرد.


به‌روزرسانی برنامه تأیید آگهی‌دهنده. به طور جداگانه، گوگل نیز پست گذاشته است این به روز رسانی روی آن اطلاعات تجاری بتا:

  • ممکن است زیرمجموعه‌ای از تبلیغ‌کنندگان واجد شرایط ارسال داوطلبانه تأیید هویت خود برای دسترسی به ویژگی اطلاعات کسب‌وکار باشند که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد از نام کسب‌وکار و نشان‌واره کسب‌وکار در تبلیغات جستجوی خود استفاده کنند. تبلیغ‌کنندگانی که واجد شرایط این برنامه هستند، گزینه‌ای را در حساب Google Ads خود می‌بینند تا تأیید آگهی‌دهنده را تکمیل کنند تا قفل این ویژگی را باز کنند. عدم تکمیل یا برآورده نشدن الزامات این برنامه راستی‌آزمایی آگهی‌دهنده، هیچ مهلت و عواقب نامطلوبی نخواهد داشت.

درباره نویسنده

دنی گودوین

دنی گودوین سردبیر سایت Search Engine Land & نمایشگاه بازاریابی جستجو – SMX از سال 2022. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (2017 تا 2022)، سردبیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر موتور جستجو بود. تماشا کنید (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/google-ads-tests-new-verification-badge-395510

برچسب آبی یک دایره آبی با برجستگی ها و یک علامت چک در داخل آن نشان داده شده است. در اینجا به نظر می رسد:

نشان Google Kpmg

نشان تأیید شده چگونه است. این نشان با ظاهر جدید به شکل یک سپر آبی با علامت تیک سفید است، همانطور که توسط به اشتراک گذاشته شده است Saad AK در توییتر:

Google Badge Livingspaces
جدید در زمین موتورهای جستجو

با کلیک بر روی نشان، به مرکز تبلیغات من می‌روید، جایی که Google نام تبلیغ‌کننده را به شما می‌گوید که توسط Google و مکان آن تأیید شده است.

یک نشان تأیید با ظاهر جدید در Google Ads برای تبلیغ کنندگان تأیید شده ظاهر می شود.

چرا ما اهمیت می دهیم. نشان های تأیید معمولاً توسط مصرف کنندگان به عنوان نماد اعتماد دیده می شود. این اضافه کوچک می تواند به طور بالقوه منجر به کلیک های بیشتر، نرخ کلیک بیشتر و تبدیل برای آن دسته از تبلیغ کنندگانی شود که آن را دارند.