گوگل نام سایت، فاویکونها و برچسب حمایتشده را در ماه مارس پس از راهاندازی آنها بر روی موبایل در اکتبر گذشته روی دسکتاپ عرضه کرد.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/google-ads-tests-new-verification-badge-395510
برچسب آبی یک دایره آبی با برجستگی ها و یک علامت چک در داخل آن نشان داده شده است. در اینجا به نظر می رسد:

یک نشان تأیید با ظاهر جدید در Google Ads برای تبلیغ کنندگان تأیید شده ظاهر می شود.
طراحی نشان قبلی گوگل در هفتههای اخیر آیکونها و برچسبهای نشان آبی را آزمایش کرده است. در نشانهای راستیآزمایی آزمایشی Google Ads، نشانی را گزارش کردیم که توسط آن مشاهده و به اشتراک گذاشته شد خوشحال بهروانی در توییتر.
بهروزرسانی برنامه تأیید آگهیدهنده. به طور جداگانه، گوگل نیز پست گذاشته است این به روز رسانی روی آن اطلاعات تجاری بتا:
- ممکن است زیرمجموعهای از تبلیغکنندگان واجد شرایط ارسال داوطلبانه تأیید هویت خود برای دسترسی به ویژگی اطلاعات کسبوکار باشند که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد از نام کسبوکار و نشانواره کسبوکار در تبلیغات جستجوی خود استفاده کنند. تبلیغکنندگانی که واجد شرایط این برنامه هستند، گزینهای را در حساب Google Ads خود میبینند تا تأیید آگهیدهنده را تکمیل کنند تا قفل این ویژگی را باز کنند. عدم تکمیل یا برآورده نشدن الزامات این برنامه راستیآزمایی آگهیدهنده، هیچ مهلت و عواقب نامطلوبی نخواهد داشت.
نشان تأیید شده چگونه است. این نشان با ظاهر جدید به شکل یک سپر آبی با علامت تیک سفید است، همانطور که توسط به اشتراک گذاشته شده است Saad AK در توییتر:

چرا ما اهمیت می دهیم. نشان های تأیید معمولاً توسط مصرف کنندگان به عنوان نماد اعتماد دیده می شود. این اضافه کوچک می تواند به طور بالقوه منجر به کلیک های بیشتر، نرخ کلیک بیشتر و تبدیل برای آن دسته از تبلیغ کنندگانی شود که آن را دارند.
با کلیک بر روی نشان، به مرکز تبلیغات من میروید، جایی که Google نام تبلیغکننده را به شما میگوید که توسط Google و مکان آن تأیید شده است.
جدید در زمین موتورهای جستجو