Google Ads API نسخه 11 را منتشر کرد

Google API چیست؟ Google API به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که مستقیماً با پلت فرم تبلیغات تعامل داشته باشند و مدیریت حساب ها و کمپین های بزرگ یا قوی را آسان تر کند. با API تبلیغات، می توانید:

  • مدیریت خودکار حساب
  • ایجاد گزارش های سفارشی
  • مدیریت موجودی
  • استراتژی های پیشنهاد قیمت هوشمند را مدیریت کنید

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


چه چیزی تغییر کرده است. در اینجا تغییرات عمده با توجه به گوگل آورده شده است یادداشت های انتشار.

دارایی های

مخاطبان

مناقصه

کمپین ها

  • اضافه شدن پشتیبانی برای معیارهای زیر در پویش گزارش:
    • all_conversions_from_click_to_call
    • all_conversions_from_directions
    • all_conversions_from_menu
    • all_conversions_from_order
    • all_conversions_from_other_engagement
    • all_conversions_from_store_visit
    • all_conversions_from_store_website
  • ساخته شده است metrics.phone_call سازگار با segments.hour در پویش گزارش.

آزمایش

برنامه ریزی

توصیه ها


درباره نویسنده

چرا ما اهمیت می دهیم. برنامه‌نویسانی که از Google Ads API استفاده می‌کنند باید به‌روزرسانی‌های جدید را یادداشت کنند و مدیریت حساب‌های خود را بر اساس آن برنامه‌ریزی کنند.


گوگل به تازگی جدیدترین نسخه Ads API، نسخه v11_1 را منتشر کرده است.

جدید در زمین موتورهای جستجو

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-releases-ads-api-version-11-387286