جدول زمانی:
- ژوئن 2023 – Google Ads API نسخه 14 منتشر شد
- آوریل 2023 – Google Ads API نسخه 13.1 منتشر شد
- اکتبر 2022 – Google Ads API نسخه 12 منتشر شد
- آگوست 2022 – Google Ads API نسخه 11.1 منتشر شد
- ژوئن 2022 – Google Ads API نسخه 11 منتشر شد
- آوریل 2022 – Google Ads API نسخه 10.1 منتشر شد
- فوریه 2022 – Google Ads API نسخه 10 منتشر شد
چرا ما اهمیت می دهیم. نسخه 14 Google Ads API با بهبود مدیریت کمپین و عملکرد، تجربه کاربری بهبود یافته ای را ارائه می دهد.
چه خبر؟ در اینجا فقط چند نکته برجسته از به روز رسانی 2023 وجود دارد.
- کلمات کلیدی منفی در سطح حساب: این ویژگی جدید به تبلیغکنندگان امکان میدهد کلمات کلیدی منفی در سطح حساب را بازیابی، ایجاد و بهروزرسانی کنند. این بدان معناست که کاربران قادر خواهند بود کلمات کلیدی خاصی را از هدف قرار دادن نه تنها یک گروه تبلیغاتی یا کمپین، بلکه یک حساب کامل حذف کنند.
- انواع توصیه های جدید: این شامل DynamicImageExtensionOptInRecommendation برای تبلیغکنندگانی است که حسابهایشان از فعال کردن پسوندهای تصویر پویا سود میبرد. همچنین شامل LowerTargetRoasRecommendation و RaiseTargetCpaRecommendation میشود که به کاربران کمک میکند تا بازدهی تبلیغات خود را تغییر دهند.
- انواع اقدام تبدیل جدید: این ویژگیهای جدید به تبلیغکنندگان کمک میکند تا تبدیلهای وارد شده از Google Analytics را شناسایی کنند و تعیین کنند آیا یک تبدیل از ویژگی GA4 یا Universal Analytics است. این امر به ویژه مهم است زیرا GA4 در تاریخ 1 ژوئیه جایگزین Universal Analytics خواهد شد و بنابراین این تغییرات باید در Google Ads API نسخه 14 منعکس شود.
- خلاصه مشتریان تبدیل آفلاین: این یک زمینه کاملاً جدید در منابع مشتری است که اطلاعاتی را در مورد فرآیند تبدیل آفلاین ارائه می دهد، مانند اینکه چه تعداد تبدیل با موفقیت آپلود شد و چه تعداد از آنها در هنگام اجرای پرش offload شکست خوردند.
- فضای برنامه ریزی کلمات کلیدی: Google Ads API V14 دارای روش جدیدی به نام GenerateForecastKeywordMetrics است تا از معیارهای پیشبینی کلمات کلیدی بدون نیاز به ایجاد طرح کلیدواژه در ابتدا پشتیبانی کند.
جدید در زمین موتورهای جستجو