درباره نویسنده
بیشتر خواندن: برای لیست کامل تغییرات ایجاد شده در Google Ads API در نسخه 14، این مطلب را بخوانید یادداشت های انتشار کامل.
Google Ads API نسخه 14 با چندین بهروزرسانی مهم، از جمله ویژگیهای جدید برای پشتیبانی از انتقال از Universal Analytics به Google Analytics 4 عرضه شده است.
جدید در زمین موتورهای جستجو
چه خبر؟ در اینجا فقط چند نکته برجسته از به روز رسانی 2023 وجود دارد.
- کلمات کلیدی منفی در سطح حساب: این ویژگی جدید به تبلیغکنندگان امکان میدهد کلمات کلیدی منفی در سطح حساب را بازیابی، ایجاد و بهروزرسانی کنند. این بدان معناست که کاربران قادر خواهند بود کلمات کلیدی خاصی را از هدف قرار دادن نه تنها یک گروه تبلیغاتی یا کمپین، بلکه یک حساب کامل حذف کنند.
- انواع توصیه های جدید: این شامل DynamicImageExtensionOptInRecommendation برای تبلیغکنندگانی است که حسابهایشان از فعال کردن پسوندهای تصویر پویا سود میبرد. همچنین شامل LowerTargetRoasRecommendation و RaiseTargetCpaRecommendation میشود که به کاربران کمک میکند تا بازدهی تبلیغات خود را تغییر دهند.
- انواع اقدام تبدیل جدید: این ویژگیهای جدید به تبلیغکنندگان کمک میکند تا تبدیلهای وارد شده از Google Analytics را شناسایی کنند و تعیین کنند آیا یک تبدیل از ویژگی GA4 یا Universal Analytics است. این امر به ویژه مهم است زیرا GA4 در تاریخ 1 ژوئیه جایگزین Universal Analytics خواهد شد و بنابراین این تغییرات باید در Google Ads API نسخه 14 منعکس شود.
- خلاصه مشتریان تبدیل آفلاین: این یک زمینه کاملاً جدید در منابع مشتری است که اطلاعاتی را در مورد فرآیند تبدیل آفلاین ارائه می دهد، مانند اینکه چه تعداد تبدیل با موفقیت آپلود شد و چه تعداد از آنها در هنگام اجرای پرش offload شکست خوردند.
- فضای برنامه ریزی کلمات کلیدی: Google Ads API V14 دارای روش جدیدی به نام GenerateForecastKeywordMetrics است تا از معیارهای پیشبینی کلمات کلیدی بدون نیاز به ایجاد طرح کلیدواژه در ابتدا پشتیبانی کند.
آنچه گوگل گفت Mattia Tommasone، مهندس ارشد روابط توسعهدهنده در تیم Google Ads API، به Search Engine Land گفت:
- همانطور که میبینید، بهروزرسانیها، تغییرات، بهبودها و راههای جدیدی برای بازیابی اطلاعات از Google Ads API نسخه 14 وجود دارد. مواردی که ذکر کردیم تنها چند مورد برجسته هستند. و ما نمیتوانیم منتظر باشیم تا ببینیم همه ویژگیهای جدید این نسخه را امتحان میکنید.»
چرا ما اهمیت می دهیم. نسخه 14 Google Ads API با بهبود مدیریت کمپین و عملکرد، تجربه کاربری بهبود یافته ای را ارائه می دهد.
نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.