چرا ما اهمیت می دهیم. راهحلهای اندازهگیری مختلف به تبلیغکنندگان و شرکا کمک میکند تا بینشهای کمپینهای YouTube و CTV را اندازهگیری کنند تا عملکرد در چندین پلتفرم را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کنند. ابزارهای اندازه گیری جدید با محوریت حریم خصوصی از داده های کاربران به صورت آنلاین محافظت می کنند در حالی که همچنان تجزیه و تحلیل جامع را برای تبلیغ کنندگان، آژانس ها و شرکا ارائه می دهند.
تجارب مناسب به ما اجازه میدهد تا بر گسترش ویژگیهای فعلی خود برای بازاریابانی تمرکز کنیم که قبلاً از ADH استفاده میکنند تا از دادههای شخص اول خود بیشترین استفاده را ببرند و مخاطبان را به روشی متمرکز بر حفظ حریم خصوصی بسازیم، و بر توسعه ویژگیهایی تمرکز کنیم که بیشترین ارزش را برای ما به ارمغان میآورد. شرکای اندازه گیری
- به عنوان مثال، اکنون فعالسازی شرکای اندازهگیری را از بیش از 10 ساعت به 60 ثانیه کاهش دادهایم تا تبلیغکنندگان دادههای YouTube خود را از طریق ADH به اشتراک بگذارند، پوشش گزارشدهی را به حداکثر میرسانند و گزارشدهی تقریباً همزمان را به حداکثر میرسانند.
- همچنین به تازگی YouTube را برای سرصفحه و ویدیوی In-feed برای در نظر گرفتن شرکای اندازهگیری و بازاریابان گسترش دادیم، که نگاه جامعتری به اندازهگیری YouTube آنها ارائه میدهد.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو