نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد
گوگل می گوید که ممکن است همه تغییرات شناسایی نشوند و همچنان توصیه می شود قبل از پست کردن، تغییرات اخیر را دریافت کنید.
نوار لغزنده تنظیم گروه تبلیغاتی "گسترش هدف" با تنظیم "هدف گیری بهینه" جایگزین شده است، که اکنون می تواند با یک کادر انتخاب فعال یا غیرفعال شود.
ویرایشگر از انواع توصیه های اضافی پشتیبانی می کند، از جمله امکان افزودن تبلیغات فرم سرنخ برای دریافت سرنخ های بیشتر.
گزارش های حاوی خطاهای API و جزئیات عملیاتی که آنها را راه اندازی کرده اند، اکنون در قالبی قابل درک ارائه شده اند.
نسخه جدید شامل پشتیبانی اضافه شده برای افزایش نفوذ تصاویر در کتابخانه های دارایی است. همچنین شامل:
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ کنندگانی که از Ads Editor استفاده می کنند از این تغییرات و ویژگی های جدید بهره مند خواهند شد. امکان مدیریت حساب ها از یک پلتفرم مجزا، آفلاین به شما امکان می دهد در زمان صرفه جویی کنید و تغییرات را به صورت انبوه انجام دهید.
اکنون می توانید برنامه های تبلیغاتی کمپین ها و دارایی های تبلیغاتی خاص را به صورت بصری ویرایش کنید. قبلاً، زمان بندی تبلیغات فقط با وارد کردن CSV یا کپی کردن از کمپین یا دارایی دیگر قابل تغییر بود.
اکنون می توانید از اعلان ها برای کمک به دریافت اطلاعات مهمی که برای مدیریت حساب های خود در ویرایشگر نیاز دارید استفاده کنید. همچنین هشدارهایی وجود دارد که به شما اطلاع می دهد زمانی که اعلان های فعال برای بررسی وجود دارد. همچنین می توانید با یک کلیک مستقیماً از نوار ابزار به اعلان ها دسترسی پیدا کنید.
اکنون ویرایشگر بودجه پیشنهادی را بر اساس پیشنهاد CPA هدف شما برای کمپین های اقدام ویدیویی نشان می دهد. همچنین اگر میزان بودجه فعلی شما کمتر از این توصیه باشد، به شما هشدار می دهد.
می توانید ویرایشگر تبلیغات جدید را دانلود کنید اینجا.
ویرایشگر اکنون به صورت دوره ای بررسی می کند که آیا تغییرات حساب از آخرین همگام سازی انجام شده است یا خیر و به شما اطلاع می دهد که در صورت نیاز آنها را همگام سازی کنید.
گوگل به تازگی از انتشار Ads Editor نسخه 2.2 خبر داده است. این نسخه 12 ویژگی جدید اضافه می کند و یکی را نیز حذف می کند. بیا یک نگاهی بیندازیم.
پشتیبانی اولیه برای انواع توصیه های اضافی اکنون در ویرایشگر نشان داده شده است. انواع توصیه ها در زیر توصیه ها > سایر توصیه ها ظاهر می شوند.
ویرایشگر اکنون از کمپین های ویدئویی با فرکانس هدف پشتیبانی کامل می کند.
ویرایشگر اکنون از همه انواع زیرمجموعه کمپین ویدیویی (به جز Outstream و Audio) از طریق تنظیمات خرید (فید محصول) و گروه های محصول پشتیبانی می کند.
جدید در زمین موتورهای جستجو