Google Ads Editor نسخه 2.2 را با هدف گذاری بهینه و 11 ویژگی دیگر عرضه می کند

گوگل می گوید که ممکن است همه تغییرات شناسایی نشوند و همچنان توصیه می شود قبل از پست کردن، تغییرات اخیر را دریافت کنید.

پیشنهادات جهانی

نوار لغزنده تنظیم گروه تبلیغاتی “گسترش هدف” با تنظیم “هدف گیری بهینه” جایگزین شده است، که اکنون می تواند با یک کادر انتخاب فعال یا غیرفعال شود.

حذف شده

ویرایشگر از انواع توصیه های اضافی پشتیبانی می کند، از جمله امکان افزودن تبلیغات فرم سرنخ برای دریافت سرنخ های بیشتر.

پشتیبانی اولیه برای همه توصیه ها

گزارش‌های حاوی خطاهای API و جزئیات عملیاتی که آنها را راه‌اندازی کرده‌اند، اکنون در قالبی قابل درک ارائه شده‌اند.

نشانگر عدم هماهنگی

نسخه جدید شامل پشتیبانی اضافه شده برای افزایش نفوذ تصاویر در کتابخانه های دارایی است. همچنین شامل:

  • افزودن، حذف و تغییر نام تصاویر
  • اختصاص دادن تصاویر به پوشه ها
  • ادغام ویژگی‌های کتابخانه دارایی در انتخابگر تصویر، به عنوان مثال، فیلتر کردن بر اساس پوشه و جستجو بر اساس نام دارایی

اطلاعیه

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ کنندگانی که از Ads Editor استفاده می کنند از این تغییرات و ویژگی های جدید بهره مند خواهند شد. امکان مدیریت حساب ها از یک پلتفرم مجزا، آفلاین به شما امکان می دهد در زمان صرفه جویی کنید و تغییرات را به صورت انبوه انجام دهید.

اکنون می توانید برنامه های تبلیغاتی کمپین ها و دارایی های تبلیغاتی خاص را به صورت بصری ویرایش کنید. قبلاً، زمان‌بندی تبلیغات فقط با وارد کردن CSV یا کپی کردن از کمپین یا دارایی دیگر قابل تغییر بود.

گزارش‌های شبکه سازگار با پشتیبانی

اکنون می توانید از اعلان ها برای کمک به دریافت اطلاعات مهمی که برای مدیریت حساب های خود در ویرایشگر نیاز دارید استفاده کنید. همچنین هشدارهایی وجود دارد که به شما اطلاع می دهد زمانی که اعلان های فعال برای بررسی وجود دارد. همچنین می توانید با یک کلیک مستقیماً از نوار ابزار به اعلان ها دسترسی پیدا کنید.

رابط کاربری جدید برای ویرایش زمان‌بندی تبلیغات

اکنون ویرایشگر بودجه پیشنهادی را بر اساس پیشنهاد CPA هدف شما برای کمپین‌های اقدام ویدیویی نشان می‌دهد. همچنین اگر میزان بودجه فعلی شما کمتر از این توصیه باشد، به شما هشدار می دهد.

فرکانس هدف کمپین ویدیویی

می توانید ویرایشگر تبلیغات جدید را دانلود کنید اینجا.


ویرایشگر اکنون به صورت دوره‌ای بررسی می‌کند که آیا تغییرات حساب از آخرین همگام‌سازی انجام شده است یا خیر و به شما اطلاع می‌دهد که در صورت نیاز آنها را همگام‌سازی کنید.

گوگل به تازگی از انتشار Ads Editor نسخه 2.2 خبر داده است. این نسخه 12 ویژگی جدید اضافه می کند و یکی را نیز حذف می کند. بیا یک نگاهی بیندازیم.

کتابخانه دارایی

پشتیبانی اولیه برای انواع توصیه های اضافی اکنون در ویرایشگر نشان داده شده است. انواع توصیه ها در زیر توصیه ها > سایر توصیه ها ظاهر می شوند.

هدف گذاری بهینه شده

ویرایشگر اکنون از کمپین‌های ویدئویی با فرکانس هدف پشتیبانی کامل می‌کند.

کمپین های ویدیویی با خرید

ویرایشگر اکنون از همه انواع زیرمجموعه کمپین ویدیویی (به جز Outstream و Audio) از طریق تنظیمات خرید (فید محصول) و گروه‌های محصول پشتیبانی می‌کند.

توصیه های بیشتر پشتیبانی می کند

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-rolls-out-ads-editor-v2-2-with-optimized-targeting-11-other-features-389522

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی

پشتیبانی از کمپین های نمایش جیمیل ویرایشگر نسخه 2.2 دیگر از تبلیغات و کمپین های نمایشی Gmail پشتیبانی نمی کند.

در تنظیمات خرید برای کمپین‌های Shopping و Performance Max، اکنون می‌توانید انتخاب کنید:

  • کشور فروش را اختیاری کنید (اجازه دهید خالی یا پاک شود اگر قبلاً خالی نیست)
  • شامل پشتیبانی از برچسب خوراک اختیاری

بودجه کمپین ویدیویی توصیه شده