Google Analytics تعداد ویژگی های مجاز را افزایش داده است

چرا ما اهمیت می دهیم. ویژگی های اضافی انعطاف پذیری و سهولت سازماندهی بیشتری را ارائه می دهند. با توانایی مدیریت ویژگی‌های بیشتر، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند درک جامع‌تری از حضور آنلاین خود و نحوه تعامل کاربران با محتوایشان به دست آورند.


نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-analytics-has-increased-the-number-of-allowed-properties-394703

درباره نویسنده

نیکول فارلی

جدید در زمین موتورهای جستجو

چه چیزی تغییر کرده است. این اصلاح انعطاف پذیری بیشتری را در مدیریت Properties فراهم می کند و نیاز به جستجوی پشتیبانی برای ظرفیت اضافی را از بین می برد. علاوه بر این، محدودیت جدیدی برای تعداد زیرخواصی که می‌توانند با یک Property مرتبط شوند، معرفی شده است که در حال حاضر روی 400 تنظیم شده است. اگر محدودیت نیاز به افزایش داشته باشد، کاربران می‌توانند درخواست پشتیبانی کنند.

تو عمیق تر می توانید این اطلاعیه را در Google Analytics مرور کنید کمک راهنما.

Google Analytics تعداد Properties را که می توان به یک حساب اضافه کرد، از مقدار پیش فرض قبلی ۱۰۰ به ۲۰۰۰ افزایش داده است.