آنچه گوگل می گوید. گوگل امروز در بیانیه ای این ویژگی جدید را تایید کرد:
چرا ما اهمیت می دهیم. هدف این ویژگی جدید صرفه جویی در وقت تبلیغ کنندگان با تخصیص خودکار کلمات کلیدی به گروه های تبلیغاتی مرتبط است. اما درست مانند بسیاری از اتوماسیون ها، با احتیاط استفاده کنید. در صورت لزوم تست، تجزیه و تحلیل و تنظیم کنید.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.