Google Keyword Planner یک ویژگی جدید دریافت می کند

همیشه می‌توانید به‌صورت دستی کلمات کلیدی را به گروه‌های تبلیغاتی اضافه کنید (به‌صورت دستی انتخاب کنید کدام‌ها را کجا اضافه کنید). این ویژگی امکان استفاده از سیستم خودکار یادگیری ماشین را اضافه می‌کند که در آن پیشنهاد می‌کنیم کدام گروه‌های تبلیغاتی برای کلمات کلیدی بهترین هستند، به جای اینکه شما به‌صورت دستی قرار دادن را انجام دهید.
اگر هزاران کلمه کلیدی/گروه تبلیغاتی برای بررسی داشته باشند، امیدواریم این امر در زمان و تلاش تبلیغ کنندگان صرفه جویی کند. قابلیت افزودن دستی کلمات کلیدی هنوز وجود دارد.

درباره نویسنده

آنچه گوگل می گوید. گوگل امروز در بیانیه ای این ویژگی جدید را تایید کرد:

چرا ما اهمیت می دهیم. هدف این ویژگی جدید صرفه‌جویی در وقت تبلیغ‌کنندگان با تخصیص خودکار کلمات کلیدی به گروه‌های تبلیغاتی مرتبط است. اما درست مانند بسیاری از اتوماسیون ها، با احتیاط استفاده کنید. در صورت لزوم تست، تجزیه و تحلیل و تنظیم کنید.


نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-keyword-planner-gets-a-new-feature-386984

جدید در زمین موتورهای جستجو

از نظر فنی، ویژگی جدید در سال 2021 منتشر شد، اما فقط برای تعداد کمی از کاربران. اما اکنون گوگل به آرامی ابزاری را افزایش می دهد که آن را “سازماندهی کلمات کلیدی در گروه های تبلیغاتی” می نامند. این اولین بار توسط Tauqueer Aziz در توییتر مورد توجه ما قرار گرفت و امروز توسط سخنگوی گوگل تایید شد.