یک نکته، نوع اجرا برای خطمشیهای فهرستهای رایگان تغییر کرده است، اما خطمشیها تغییر نکردهاند. چیزی که تغییر کرده این است که Google چگونه این سیاست ها را برای لیست های رایگان اعمال می کند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
یک نکته، نوع اجرا برای خطمشیهای فهرستهای رایگان تغییر کرده است، اما خطمشیها تغییر نکردهاند. چیزی که تغییر کرده این است که Google چگونه این سیاست ها را برای لیست های رایگان اعمال می کند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/google-merchant-center-will-no-longer-remove-listings-missing-return-or-refund-policy-and-insufficient-contact-information-387203
چرا ما اهمیت می دهیم. Google دیگر این فهرستهای رایگان را رد نمیکند، اما این بدان معنا نیست که آن فهرستها ترافیک زیادی را از جستجوی Google جذب میکنند. بنابراین احتمالاً هنوز هم می خواهید در اسرع وقت به این مسائل رسیدگی کنید تا با رعایت نکردن این سیاست ها به دید آسیب نرسد.
دید محدود اگرچه Google آن فهرستها را با مشکلات فعال نگه میدارد، اما ممکن است محصولات در جستجوی Google محدود شده باشند. گوگل گفت: «حسابهای فهرستهای رایگان با این وضعیتهای مشکل فعال باقی میمانند، اما محصولات آنها در Google دید محدودی خواهند داشت».