چرا ما اهمیت می دهیم: بازاریابان میتوانند با استفاده از فروش فروشگاه، کل فروش برند خود را چه در فروشگاه و چه در حالت آفلاین اندازهگیری کنند، و به آنها کمک میکند تا پیشنهادات بهتری را برای درآمد درون فروشگاهی بهینهسازی کنند، که به طور بالقوه منجر به بازده بیشتر هزینه تبلیغات (ROAS) و افزایش فروش آفلاین میشود.
گوگل قابلیتهای گزارشدهی و مناقصه فروش فروشگاه خود را ارتقا داده است تا به بازاریابهایی که روی کمپینهای Performance Max کار میکنند کمک کند تا فروش آفلاین را افزایش دهند.
چگونه کار می کند: فروش فروشگاه داده های فروش را برای اندازه گیری فعالیت تبلیغات آنلاین به آفلاین تجزیه و تحلیل می کند. با بارگذاری و تطبیق دادههای تراکنش برندتان، فروش فروشگاه میتواند به تبلیغکنندگان کمک کند تا بفهمند چگونه تبلیغات به خریدهای آفلاین تبدیل میشوند.
جدید در زمین موتورهای جستجو