دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم: بازاریابان میتوانند با استفاده از فروش فروشگاه، کل فروش برند خود را چه در فروشگاه و چه در حالت آفلاین اندازهگیری کنند، و به آنها کمک میکند تا پیشنهادات بهتری را برای درآمد درون فروشگاهی بهینهسازی کنند، که به طور بالقوه منجر به بازده بیشتر هزینه تبلیغات (ROAS) و افزایش فروش آفلاین میشود.
به گفته گوگل، ویژگیهای جدید برای کمک به تبلیغکنندگان برای درک بهتر خریداران همهکانالی ساخته شدهاند که احتمال خرید از برندها 2.9 برابر بیشتر است.
چگونه کار می کند: فروش فروشگاه داده های فروش را برای اندازه گیری فعالیت تبلیغات آنلاین به آفلاین تجزیه و تحلیل می کند. با بارگذاری و تطبیق دادههای تراکنش برندتان، فروش فروشگاه میتواند به تبلیغکنندگان کمک کند تا بفهمند چگونه تبلیغات به خریدهای آفلاین تبدیل میشوند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
گوگل قابلیتهای گزارشدهی و مناقصه فروش فروشگاه خود را ارتقا داده است تا به بازاریابهایی که روی کمپینهای Performance Max کار میکنند کمک کند تا فروش آفلاین را افزایش دهند.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/google-performance-max-store-sales-reporting-bidding-428468
چه خبر؟ Google مجموعه ای از ویژگی های جدید و بهبود یافته را به فروش فروشگاه اضافه کرده است تا به تبلیغ کنندگان کمک کند تا موفقیت کمپین های خود را بهتر درک کنند. این شامل: