Google Read Quick Read, 5 Min. برچسب ها را در نتایج جستجو بخوانید

چرا ما اهمیت می دهیم. هر تغییری که گوگل در SERP های خود ایجاد کند می تواند بر روی سایت هایی که کلیک ها و ترافیک دریافت می کنند تأثیر بگذارد، که باعث می شود این آزمایش به تماشای آن تبدیل شود. اگر این تست به یک ویژگی تبدیل شود، می‌تواند تأثیر عمده‌ای بر جستجوهای دستور غذا بگذارد، به عنوان مثال، که به‌طور بدنام زیادی پر شده‌اند. همچنین در جاهایی که به جای رمانی پر از حکایت و مماس، انتظار پاسخ یا تعریفی کوتاه را دارید، منطقی است.


Axios یک استراتژی کامل خبری را بر اساس کوتاهی هوشمند ایجاد کرده است.

آیا این بدان معناست که همه محتوای طولانی بد هستند؟ خیر. در برخی صنایع، محتوای طولانی تر خوب، ضروری و قابل قبول است.

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/google-search-quick-read-5-min-read-labels-387599

با این حال، تعداد کلمات یک سیگنال رتبه بندی نیست. و جستجوگران از کلیک کردن بر روی مقالاتی که کل تاریخچه یک موضوع را مورد بحث قرار می دهند، قبل از یافتن پاسخ سؤال خود در جایی در یک پست وبلاگ بیش از 2000 کلمه خسته شده اند.

به نظر می رسد. این برچسب ها در توییتر به اشتراک گذاشته شد. در اینجا اسکرین شات از هر دو نوع، از طریق @Ozaemotion و @lilyraynyc:

محتوای کوتاه می تواند محتوای مفیدی باشد. برای نزدیک به یک دهه، محتوای آسمان‌خراش و محتوای 10x مفاهیم محبوبی بوده‌اند. به طور خلاصه، ایده پشت هر دو این بود که “طول قدرت است.”

به نظر می رسد برخی از مطالعات مرتبط با سئو این ایده را تایید می کنند زیرا صفحه 1 گوگل پر از مقالات با بیش از 1000 کلمه است.

درباره نویسنده

همچنین در این مرحله نیازی به بررسی مجدد استراتژی محتوای خود نیست. همه داستان های خود را ویرایش یا تجزیه نکنید تا زمان خواندن آنها 5 دقیقه یا کمتر باشد.

جدید در زمین موتورهای جستجو

گوگل در حال آزمایش دو برچسب جدید در نتایج جستجو است: