چرا ما اهمیت می دهیم. هر تغییری که گوگل در SERP های خود ایجاد کند می تواند بر روی سایت هایی که کلیک ها و ترافیک دریافت می کنند تأثیر بگذارد، که باعث می شود این آزمایش به تماشای آن تبدیل شود. اگر این تست به یک ویژگی تبدیل شود، میتواند تأثیر عمدهای بر جستجوهای دستور غذا بگذارد، به عنوان مثال، که بهطور بدنام زیادی پر شدهاند. همچنین در جاهایی که به جای رمانی پر از حکایت و مماس، انتظار پاسخ یا تعریفی کوتاه را دارید، منطقی است.
Axios یک استراتژی کامل خبری را بر اساس کوتاهی هوشمند ایجاد کرده است.
آیا این بدان معناست که همه محتوای طولانی بد هستند؟ خیر. در برخی صنایع، محتوای طولانی تر خوب، ضروری و قابل قبول است.
دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامهریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک میکند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پادکستها منبع داده شده است.