Google SGE اکنون از عکس‌ها و نظرات فهرست‌های نمایه کسب‌وکار Google استفاده می‌کند

این همچنین نشان می‌دهد که گوگل آماده است و می‌تواند از منابع داده‌ای بیشتر و بیشتری که در اختیار دارد در عکس‌های SGE AI خود استفاده کند.




منبع: https://searchengineland.com/google-sge-now-uses-photos-and-reviews-from-google-business-profile-listings-428320

برای مثال، ممکن است بپرسید که آیا یک رستوران خاص برای گروه‌های بزرگ مناسب است یا گیاه‌خوار است یا خیر. یا شاید بخواهید بدانید چه زمانی افراد بازدید از یک نقطه عطف خاص را توصیه می کنند تا بتوانید از شلوغی دوری کنید. با این تجربه بهبودیافته در SGE، بینش های مفیدی به دست خواهید آورد تا شما را در این مسیر راهنمایی کند، بنابراین می توانید زمان کمتری را برای برنامه ریزی صرف کنید و زمان بیشتری را برای لذت بردن از برنامه هایی که انجام داده اید صرف کنید.

بله، من می‌بینم که SGE نظرات و عکس‌های Google را از نمایه‌های کسب‌وکار وارد می‌کند. اگر روی سفر (یا به طور کلی محلی) تمرکز می کنید، یک هشدار بزرگ برای بررسی عملکرد جدید SGE که به تازگی اعلام شده است: pic.twitter.com/TQimETEDRX

– گلن گیب (@glenngabe) 14 ژوئن 2023

ما قابلیت‌های جدیدی را برای جستجوهای محلی و مسافرتی به SGE اضافه کرده‌ایم، بنابراین اگر سؤالات دقیقی درباره مکان یا مقصدی در جستجو بپرسید، یک عکس فوری مبتنی بر هوش مصنوعی خواهید دید که مفیدترین اطلاعات موجود را گرد هم می‌آورد – نه تنها از در سراسر وب، اما همچنین از نظرات، عکس‌ها و جزئیات نمایه کسب‌وکار که افراد برای بیش از 200 میلیون مکان در دنیای واقعی به Google ارسال کرده‌اند. و با همه این پیوندها و منابع درست در دسترس شما، به راحتی می‌توانید در سایت‌های مربوطه عمیق‌تر غواصی کنید و دیدگاه‌های طیف وسیعی از سازندگان را بشنوید.

آنچه گوگل گفت گوگل نوشت:

به نظر می رسد. در اینجا ویدیویی وجود دارد که نشان می‌دهد چگونه Google نظرات و داده‌های عکس را از نمایه‌های کسب‌وکار Google بیرون می‌کشد و آنها را در پاسخ عکس فوری ایجاد شده توسط هوش مصنوعی در تجربه جدید جستجوی مولد نمایش می‌دهد.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر دلایل کافی نداشتید، این به شما دلیل دیگری می‌دهد تا مطمئن شوید عکس‌هایتان در فهرست‌های نمایه کسب‌وکار Google شما کامل، با کیفیت خوب و نشان‌دهنده آن چیزی است که مشتریان و مشتریان بالقوه شما می‌خواهند از کسب و کار و سازمان شما ببینند. همچنین، اطمینان از داشتن نظرات خوب، زیرا SGE می‌تواند از آن‌ها استفاده کند، نیز مهم است.

Google Search Generative Experience که چند هفته پیش شروع به کار کرد، اکنون می‌تواند از داده‌های نمایه کسب‌وکار Google برای کمک به ایجاد پاسخ عکس فوری خود توسط هوش مصنوعی استفاده کند. SGE همچنین از داده‌های «از بررسی‌ها، عکس‌ها و جزئیات نمایه کسب‌وکار که مردم برای بیش از 200 میلیون مکان در دنیای واقعی به Google ارسال کرده‌اند» استفاده می‌کند. نوشت.

در اینجا نمونه‌های بیشتری از این مورد در توییتر یافتم: