چرا تغییر. به گفته سخنگوی Google، این مدلهای انتساب به دلیل «نرخ پذیرش فزاینده پایین، با کمتر از 3 درصد تبدیلها در Google Ads از این مدلها» غروب خواهند کرد.
- تغییر به مدل اسناد مبتنی بر داده معمولاً منجر به الف افزایش 6 درصدی در تبدیل گوگل گفت برای تبلیغ کنندگان.
انتساب داده محور به عنوان مدل انتساب پیش فرض. Google در سپتامبر 2021 تغییر خود را به اسناد مبتنی بر داده اعلام کرد. برای تبلیغکنندگانی که نمیخواستند از انتساب دادهمحور استفاده کنند، Google به حمایت از مدلهای انتساب باز ادامه داد:
- ابتدا کلیک کنید (100٪ از تبدیل ها به اولین کلیک می روند).
- خطی (همه تبدیل ها در همه کلیک ها تقسیم می شوند).
- زوال زمان (تبدیل بر اساس فرمول نیمه عمر).
- بر اساس موقعیت (40٪ به اولین و آخرین کلیک و 20٪ برای دیگران).
اسناد مبتنی بر داده هیچ درصد یا فرمولی در مورد نحوه شمارش کلیکها برای تبدیل به اشتراک نمیگذارد، بلکه بهطور سفارشی براساس سابقه حساب ساخته میشود.
درباره نویسنده