جدید در زمین موتورهای جستجو
جدید در زمین موتورهای جستجو
میلر در پستی نوشت: «با راهاندازی تبلیغات جدید Instacart، همه شرکای برند ما اکنون توانایی راهاندازی کوپنها و تبلیغاتی را دارند که میتوانند نتایج تجاری معناداری را به همراه داشته باشند و همچنین فرصتهای پسانداز بیشتری را به مصرفکنندگان منتقل کنند. ما مفتخریم که به گسترش مجموعه خود با قابلیتهای سلفسرویس اضافی، قالبهای تبلیغاتی که منجر به نتایج میشوند، و اندازهگیری که برندها برای درک تأثیر واقعی کمپینهای خود در Instacart به آن نیاز دارند، ادامه میدهیم.»
فرآیند جدید ایجاد آگهی ساده Instacart. در ماه اکتبر، Instacart راه سادهتری را برای تبلیغکنندگان برای ایجاد و مدیریت کمپینهای خود راهاندازی کرد. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد راه اندازی جدید در آنها بخوانید وبلاگ.
آنچه Instacart می گوید. علی میلر، نایب رئیس محصولات تبلیغاتی در اینستاکارت، معتقد است که سفارش آنلاین مواد غذایی نباید برای برخی یک لوکس یا راحتی باشد، بلکه یک گزینه برای همه باشد – صرف نظر از بودجه.
چرا ما اهمیت می دهیم. انواع کمپین جدید به تبلیغکنندگان و برندها راه دیگری برای تبلیغ محصولات خود به مصرفکنندگان میدهد و به آنها کمک میکند در هزینههای مختلف صرفهجویی کنند. اگر برند خواربارفروشی یا خرده فروشی دارید یا مدیریت می کنید، باید به محض در دسترس بودن انواع تبلیغات جدید را در حساب خود آزمایش کنید.
تبلیغ کنندگان Instacart اکنون گزینه های بیشتری برای تبلیغ محصولات خود در این پلتفرم دارند. این هفته، تبلیغات در Ad Manager راهاندازی شد که به برندها امکان دسترسی به کوپنها و کمپینهای Stock Up & Save را میداد.
به زودی، Instacart پیشنهادات تبلیغاتی جدید را با هدایای رایگان بهبود میبخشد و یکی بخر، یکی بگیر (BOGO).
درباره نویسنده
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/instacart-has-launched-coupons-and-stock-up-save-promotion-campaigns-in-ad-manager-389873