Instacart یک فرآیند جدید و کارآمد ایجاد تبلیغات را منتشر می کند

آنچه Instacart می گوید. «با این ارتقا به Ads Manager، ما این بحث‌ها را در جریان ایجاد کمپین لحاظ کردیم. با تمرکز بر هدف ابتدا می‌توانیم شرکای برند خود را روی گزینه‌ها و تاکتیک‌های قابل اجرا متمرکز کنیم و برخی از فرآیندهای تصمیم‌گیری را تسریع کنیم. این به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا با یک کمپین تبلیغاتی سریع‌تر عمل کنند و در نهایت مؤثرتر باشند.»


تو عمیق تر می توانید در مورد تبلیغات Instacart بیشتر بخوانید اینجا.


خودتان را بسازید. انتخاب این گزینه به مدیر تبلیغات می گوید که هیچ توصیه ای در مورد تاکتیک های کمپین ارائه نکند. در عوض، شما به صورت دستی هر جنبه از کمپین جدید خود را از هر گزینه موجود انتخاب می کنید.

درباره نویسنده

رسیدن. زمانی که می خواهید برای ایجاد آگاهی به مصرف کنندگان مناسب دست یابید. این کمپین‌ها از هدف‌گیری رفتاری استفاده می‌کنند تا بتوانید کارهایی مانند تمرکز روی مصرف‌کنندگانی که قبلاً برند شما را نخریده‌اند اما اغلب از دسته‌بندی شما خرید می‌کنند، انجام دهید.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


Instacart می گوید که «با به حداقل رساندن انتخاب هایی که باید هنگام ایجاد کمپین انجام دهید، این چارچوب جدید روند را ساده می کند. همچنین به شما کمک می‌کند تاکتیک‌های کمپین را انتخاب کنید که برای هدفی که انتخاب می‌کنید بهترین عملکرد را دارد.»

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/instacart-releases-a-new-streamlined-ad-creation-process-389000

فروش را به حداکثر برسانید. فضای ممتاز را در قفسه دیجیتال ایمن کنید و فروش محصول را بیشتر کنید.

جدید در سرزمین موتورهای جستجو

مشغول کردن. زمانی که می خواهید با مصرف کنندگان تعامل داشته باشید و شروع به ساختن مسیر فروش کنید. این کمپین ها از هدف گذاری کلمات کلیدی و قالب های تبلیغاتی مرتبط با صفحه برند شما در Instacart استفاده می کنند. آنها الهام بخش می شوند و مشتریان را به جستجوی کلمات کلیدی مرتبط وا می دارند تا با شما درگیر شوند.

چرا ما اهمیت می دهیم. Instacart به صفوف فیس‌بوک، گوگل و مایکروسافت پیوسته است – همه آنها از تبلیغ‌کننده می‌خواهند قبل از تکمیل باقیمانده راه‌اندازی کمپین، هدفی را انتخاب کنند. با پیروی از Instacart، جابه‌جایی بین پلتفرم‌ها را برای تبلیغ‌کنندگان بسیار آسان‌تر می‌کند، بدون اینکه منحنی یادگیری کمی داشته باشد.

فرآیند ایجاد آگهی جدید باعث می شود که تبلیغ کنندگان ابتدا یک هدف را وارد کنند. یا به فروش برسید، درگیر شوید یا فروش را به حداکثر برسانید. اولین انتخاب اولیه، گزینه ها و توصیه های موجود در پایین دست در ایجاد کمپین را نشان می دهد.