رسیدن. زمانی که می خواهید برای ایجاد آگاهی به مصرف کنندگان مناسب دست یابید. این کمپینها از هدفگیری رفتاری استفاده میکنند تا بتوانید کارهایی مانند تمرکز روی مصرفکنندگانی که قبلاً برند شما را نخریدهاند اما اغلب از دستهبندی شما خرید میکنند، انجام دهید.
چرا ما اهمیت می دهیم. Instacart به صفوف فیسبوک، گوگل و مایکروسافت پیوسته است – همه آنها از تبلیغکننده میخواهند قبل از تکمیل باقیمانده راهاندازی کمپین، هدفی را انتخاب کنند. با پیروی از Instacart، جابهجایی بین پلتفرمها را برای تبلیغکنندگان بسیار آسانتر میکند، بدون اینکه منحنی یادگیری کمی داشته باشد.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.