آنچه Instacart می گوید. «با این ارتقا به Ads Manager، ما این بحثها را در جریان ایجاد کمپین لحاظ کردیم. با تمرکز بر هدف ابتدا میتوانیم شرکای برند خود را روی گزینهها و تاکتیکهای قابل اجرا متمرکز کنیم و برخی از فرآیندهای تصمیمگیری را تسریع کنیم. این به تبلیغکنندگان کمک میکند تا با یک کمپین تبلیغاتی سریعتر عمل کنند و در نهایت مؤثرتر باشند.»
تو عمیق تر می توانید در مورد تبلیغات Instacart بیشتر بخوانید اینجا.
خودتان را بسازید. انتخاب این گزینه به مدیر تبلیغات می گوید که هیچ توصیه ای در مورد تاکتیک های کمپین ارائه نکند. در عوض، شما به صورت دستی هر جنبه از کمپین جدید خود را از هر گزینه موجود انتخاب می کنید.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/instacart-releases-a-new-streamlined-ad-creation-process-389000
فروش را به حداکثر برسانید. فضای ممتاز را در قفسه دیجیتال ایمن کنید و فروش محصول را بیشتر کنید.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو