درباره نویسنده
چگونه کار می کند. اگر یک خالق هستید و محتوای مارک دار را در فیس بوک Reels به اشتراک می گذارید، باید از ابزار محتوای مارک فیس بوک برای برچسب گذاری کسب و کار مرتبط با برند یا محصول استفاده کنید. پس از برچسب گذاری، شریک تجاری شما مطلع می شود و معیارهای خاصی را در مورد پست شما دریافت می کند.
Meta محتوای مارک دار را روی Reels منتشر کرده است، بنابراین سازندگان اکنون می توانند از برچسب “مشارکت های پولی با” در پست های ارگانیک استفاده کنند و حامیان مالی شرکت کننده می توانند به راحتی آنها را به تبلیغات محتوای مارک دار تبدیل کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر خالق هستید و از متا پیروی می کنید سیاست های کسب درآمد شریک، شما باید واجد شرایط استفاده از ابزار محتوای مارک دار باشید تا زمانی که آنها با خط مشی های محتوای مارک خود که در بالا پیوند داده شده است مطابقت داشته باشند.
آنچه متا می گوید. در یک پست وبلاگ، متا گفت: «تمام محتوای سازنده که دارای یک برند یا محصول برای تبادل ارزش است یا تحت تأثیر آن قرار میگیرد (مثلاً پرداخت پولی یا هدایای رایگان) باید آن تجارت را نیز برچسبگذاری کند. پس از برچسب گذاری، شریک تجاری مطلع می شود و معیارهای خاصی را در مورد پست شما دریافت می کند.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/meta-rolls-out-branded-content-on-reels-388801
جدید در زمین موتورهای جستجو