انصراف دادن. قبل از اینکه UET Insights فعال شود:
- برای غیرفعال کردن ارتقای خودکار، یک فرم انصراف را تا 26 ژوئن تکمیل کنید.
چرا ما اهمیت می دهیم. مایکروسافت می گوید هدف در اینجا کمک به تبلیغ کنندگان برای درک بهتر تعامل کاربر و بهبود هدف گذاری تبلیغات است. امیدواریم این دادههای جدید بتواند به تبلیغکنندگان در بهبود بازگشت سرمایه و افزایش ترافیک و تبدیل کمک کند.
داشبورد. دادهها تقریباً بیدرنگ در دسترس خواهند بود و در داشبورد جدید نمونهگیری نمیشوند. این معیارها را شامل می شود:
- تعداد جلسات.
- صفحات محبوب.
- خرابی دستگاه.
- تفکیک کشور.
- پشتی سریع (تعداد جلساتی که بازدیدکننده به صفحه ای پیمایش کرده و در طول بازه زمانی انتخاب شده به سرعت به صفحه قبلی بازگشته است).
- میانگین زمان فعال.
Microsoft Ads شروع به جمع آوری داده های وب سایت بیشتری از طریق برچسب ردیابی رویداد جهانی خود می کند تا UET Insights را تقویت کند، داشبورد جدیدی برای تبلیغ کنندگان که در ماه ژوئن راه اندازی می شود.
درباره نویسنده