با استفاده از این سیستمهای چت پیشرفته، تبلیغکنندگان میتوانند ارتباطات معناداری با کاربران ایجاد کنند، درک برند را افزایش دهند و در نهایت بازدهی بهتری داشته باشند. علاوه بر این، انعطافپذیری ارائه شده توسط APIها امکان قالبهای تبلیغاتی سفارشیسازیشده را فراهم میآورد و به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا کمپینهای خود را بر اساس مخاطبان هدف و تجربه بومی خود بهینهسازی کنند و اطمینان حاصل شود که تلاشهای تبلیغاتی مؤثر و غیر مداخلهگر باقی میمانند.
“هدف ما واقعا تمرکز بر روی است [publishers] کیا ساینزبری-کارتر، معاون شرکت، تبلیغات مایکروسافت، گفت: در بخش کسب درآمد و متخصص بودن در آنجا، و آنها آنچه را که برای مخاطبانشان بهترین است را به میز بیاورند و بهترین تجربیات را ایجاد کنند.
مایکروسافت به آرامی تبلیغات را در این چت ها، عمودی به عمودی ارائه می کند، بنابراین آنها مخل نیستند.
آنها در حال حاضر در حال معرفی تبلیغات هتل هستند. در مرحله بعد، آنها روی موارد عمودی مانند مسافرت و املاک و مستغلات تمرکز خواهند کرد.
“یکپارچه سازی [ads] Sainsbury-Carter گفت: در چت و جریان مکالمه زمانی که شما به طور خاص در مورد این چیزها می پرسید بسیار قدرتمند است. ما همچنین بر روی درست کردن اصول اولیه متمرکز هستیم. همانطور که میتوانید با فناوری جدید تصور کنید، ما به بهینهسازی کلی در تجربه تبلیغات توجه زیادی داریم و بازار را واقعاً تنظیم میکنیم تا مطمئن شویم که تبلیغات مناسب و مرتبط را نسبت به این زمینه عمیقتر نشان میدهیم که میتوانیم از طریق آن به دست آوریم. حالت مکالمه.»
چرا ما اهمیت می دهیم. ادغام تجارب چت مبتنی بر هوش مصنوعی روشی جدید برای تبلیغکنندگان برای دسترسی و تعامل با مخاطبان به روشی ارگانیک، شخصی و مرتبط با زمینه است. مایکروسافت در حال تماس با ناشران و سایر شرکای API است تا بتواند این موج بعدی از تجربیات چت را با هم بسازد.
گزارش تکمیلی توسط کریس وود
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/microsofts-new-way-to-monetize-ai-chat-408002
چه چیزی مبهم باقی مانده است. علیرغم انتشار یک پست وبلاگ و برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد API، ما سوالات برجسته زیادی داریم که مایکروسافت به آنها پاسخ نداده است. ما از مایکروسافت خواستهایم تا جزئیات یا اسکرینشاتهای بیشتری از این که این به چه شکلی است ارائه دهد. ما همچنین مطمئن نیستیم که آیا این فقط برای شرکای Start Program باز است یا دقیقاً منظور آنها از “شریک” چیست.
Microsoft Advertising امروز یک API جدید – تبلیغات برای چت – API را معرفی کرد که به ناشران، سرویسهای آنلاین و برنامهها اجازه میدهد تبلیغات را از طریق چت ارائه کنند.
تبلیغات برای چت API. API جدید چت به ناشران امکان میدهد تجربههای چت خود را در سایتها و برنامههایی که تبلیغات را از مایکروسافت یا سایر شرکتها ارائه میدهند ایجاد کنند:
به گفته مایکروسافت، Chat API جدید به سایتها و برنامهها اجازه میدهد تا تجربه چت خود را سفارشی کنند، قالبهای تبلیغاتی را انتخاب کنند که بهترین کار را برای آنها داشته باشد و تبلیغات مرتبط را برای مخاطبان خود ترکیب کنند.
ما راهحلی طراحی کردهایم که به ناشران، برنامهها و خدمات آنلاین انعطافپذیری میدهد تا تجربه خود را با تبلیغات سفارشی کنند و از طریق سرمایهگذاریهای چت خود ارزش اقتصادی بیشتری ایجاد کنند. هیچکس بهتر از آنها مخاطبان خود را نمیشناسد، بنابراین API ما به ناشران، برنامهها و سرویسهای آنلاین اجازه میدهد تا قالبهای تبلیغاتی را که معتقدند برای مخاطبانشان بهینه هستند، انتخاب کنند، به گونهای که برای تجربه اصلی آنها احساس طبیعی داشته باشد. تبلیغات ما برای چت API می تواند تبلیغاتی را در پلتفرم های چت از مایکروسافت یا سایر شرکت ها ارائه دهد.
– کیا سینزبری-کارتر راه حلی جدید برای کسب درآمد از تجربیات چت مبتنی بر هوش مصنوعی
کسب درآمد از تجربیات چت. API جدید به ناشرانی که چت را در سایت یا برنامه خود ایجاد میکنند، فرصتی برای کسب درآمد با استفاده از آموختههای Microsoft Advertising در مورد نحوه ارائه تبلیغات مرتبط در چت میدهد.
عمودی برای بینگ جدید. در ماه فوریه، مایکروسافت بینگ جدید را راه اندازی کرد که چت را به جستجو اضافه کرد. مایکروسافت بینگ اکنون 100 میلیون کاربر فعال روزانه دارد و تاکنون بیش از نیم میلیارد چت را تامین کرده است.