درک پرس و جو این همه در مورد پی بردن به هدف پشت پرس و جو جستجوی کاربر است. Neeva انواع پرس و جوها را به دسته های زیر تقسیم می کند:
- چگونه: کاربر به دنبال دستورالعمل هایی برای تکمیل یک کار است.
- خطا/عیب یابی: مشکلی پیش آمده است، کاربر به دنبال راه حلی است.
- آموزشی/آموزشی: چه کسی، چه چیزی، کجا، چه زمانی، چرا.
- جستجوی محصول/مقایسه: کاربر در جستجوی محصول/ابزار جدید یا مقایسه محصولات/ابزارها است.
- ناوبری: کاربر در حال جستجوی اطلاعات یک شخص یا نهاد است.
- مبهم: مشخص نیست کاربر به دنبال چه چیزی است.
کیفیت متوسط:
- بیش از 3 آگهی هنگام پیمایش / 1 آگهی بنری بزرگ / تبلیغات بینابینی یا ویدیویی
- صفحه 5+ سال سن دارد
- صفحه به کندی بارگیری می شود
- فرمت صفحه استخراج اطلاعات را دشوار می کند
- مخزن github فورکی
- صفحاتی که پشت ورود به سیستم یا ضبط ایمیل غیرقابل رد کردن هستند
- صفحه سوال بدون پاسخ
دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامهریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک میکند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پادکستها منبع داده شده است.