انتشار: تیر 28، 1402
بروزرسانی:
09 اردیبهشت 1404
Performance Max مایکروسافت اکنون در نسخه بتا باز است
جدید در زمین موتورهای جستجو
جدول زمانی. مایکروسافت از پاییز سال گذشته روی ایجاد برنامه Performance Max خود کار می کند و قبلاً نتایج مثبتی را دیده است:
- سپتامبر 2022: وارد کردن کمپین های Google PMAX با استفاده از Merchant Center – با استقبال بیشتر تبلیغ کنندگان از محصول PMAX در Google، مایکروسافت می خواست این تقاضا را جذب کند و تجربه برابری داشته باشد و بنابراین شروع به وارد کردن کمپین های Google Max به عنوان خرید هوشمند یا تبلیغات موجودی محلی کرد.
- اکتبر 2022: وارد کردن کمپین های Google PMAX بدون استفاده از Merchant Center – مایکروسافت با وارد کردن کمپین های Google Max به عنوان کمپین های DSA، رویکرد خود را کمی تغییر می دهد.
- می 2023: راه اندازی بسته بتا Performance Max مایکروسافت – راه اندازی نزدیک بتا برای مایکروسافت «بسیار خوب» پیش رفت و نتایج آن را تشویق کرد که به ساخت محصول ادامه دهد و آن کمپین ها را وارد کند.
- جولای 2023: راه اندازی نسخه بتای باز – Performance Max مایکروسافت چند هفته پیش به طور رسمی وارد نسخه بتای باز شد.
منبع: https://searchengineland.com/microsoft-performance-max-open-beta-429584مراحل بعدی مایکروسافت اکنون به دنبال آن است که محصول Performance Max خود را در دسترس عموم قرار دهد و به ساخت ویژگی های بیشتر ادامه دهد. این شامل:
- پشتیبانی API.
- پشتیبانی از ویرایشگر تبلیغات مایکروسافت
- گزارش های گسترده مانند گزارش های عبارت جستجو و دامنه.
- ابزار ارتقاء کمپین خرید هوشمند.
چه طور باید شروع کرد. ایجاد کمپین با Microsoft Performance Max شامل پنج مرحله است:
- ردیابی تبدیل مایکروسافت را تنظیم کنید: در حالی که اگر قبلاً از Performance Max در آنجا استفاده می کنید، واردات Google راهی عالی برای شروع است، باید مطمئن شوید که ردیابی تبدیل با مایکروسافت نیز به عنوان یک الزام تنظیم شده است. این را می توان از طریق UET یا با اهداف تبدیل آفلاین انجام داد. این باید همیشه اولین راه اندازی باشد و مایکروسافت توصیه می کند مطمئن شوید که اهداف مناسب را تنظیم کرده اید.
- تنظیم بودجه و استراتژی پیشنهاد: با به حداکثر رساندن تبدیل ها در چارچوب بازده هدف اختیاری هدف هزینه تبلیغات، می توانید مقادیر تبدیل را با اهداف CPA هدف اختیاری تنظیم و به حداکثر برسانید.
- گسترش URL نهایی: مایکروسافت توصیه می کند این تنظیم را روشن کنید زیرا به مشتریان کمک می کند به مرتبط ترین صفحه فرود هدایت شوند. همچنین به مایکروسافت این امکان را می دهد تا بر اساس آنچه که در صفحات فرود به خوبی کار می کند، دارایی های اضافی ایجاد کند.
- اضافه کردن دارایی: در مرحله بعد، باید متن، تصاویر را اضافه کنید و اطمینان حاصل کنید که فروشگاه برند آنها در هنگام استفاده از Merchant Center با مایکروسافت راه اندازی شده است.
- سیگنال های مخاطب: این به مایکروسافت در مورد هدف یابی پیش بینی کننده کمک می کند، که به نوبه خود می تواند به شما در دستیابی به مخاطبان هدفتان کمک کند.
مایکروسافت چه گفته است؟ لورن تالودی، مدیر بازاریابی محصول و رهبر اتوماسیون مایکروسافت، به Search Engine Land گفت:
- از زمانی که گوگل محصول Performance Max خود را در سال 2021 راه اندازی کرد، ما وقت خود را صرف کردیم تا بفهمیم آیا تبلیغات کنندگان به این نوع محصول از طرف ما نیاز دارند یا خیر.
- ما می خواستیم نیازهای شما را بفهمیم، کجا می توانیم متمایز کنیم و کجا می توانیم تمرکز کنیم. و این سفر طولانی خواهد بود.»
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. Performance Max مایکروسافت ویژگی های جدیدی را ارائه می کند که هدف آن ساده سازی حجم کاری بازاریاب ها و بازگرداندن زمان برای تمرکز بر خلاقیت و کمک به آنها برای دستیابی به مخاطبان ناشناخته است. امکان کار مستقیم با مایکروسافت در کمپین های Performance Max نیز به تبلیغ کنندگان شفافیت و جزئیات بیشتری در سطح دارایی گزارش دهی می دهد.