Performance Max مایکروسافت اکنون در نسخه بتا باز است

جدید در زمین موتورهای جستجو

جدول زمانی. مایکروسافت از پاییز سال گذشته روی ایجاد برنامه Performance Max خود کار می کند و قبلاً نتایج مثبتی را دیده است:


نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.


منبع: https://searchengineland.com/microsoft-performance-max-open-beta-429584

مراحل بعدی مایکروسافت اکنون به دنبال آن است که محصول Performance Max خود را در دسترس عموم قرار دهد و به ساخت ویژگی های بیشتر ادامه دهد. این شامل:


چه طور باید شروع کرد. ایجاد کمپین با Microsoft Performance Max شامل پنج مرحله است:

  1. ردیابی تبدیل مایکروسافت را تنظیم کنید: در حالی که اگر قبلاً از Performance Max در آنجا استفاده می‌کنید، واردات Google راهی عالی برای شروع است، باید مطمئن شوید که ردیابی تبدیل با مایکروسافت نیز به عنوان یک الزام تنظیم شده است. این را می توان از طریق UET یا با اهداف تبدیل آفلاین انجام داد. این باید همیشه اولین راه‌اندازی باشد و مایکروسافت توصیه می‌کند مطمئن شوید که اهداف مناسب را تنظیم کرده‌اید.
  2. تنظیم بودجه و استراتژی پیشنهاد: با به حداکثر رساندن تبدیل ها در چارچوب بازده هدف اختیاری هدف هزینه تبلیغات، می توانید مقادیر تبدیل را با اهداف CPA هدف اختیاری تنظیم و به حداکثر برسانید.
  3. گسترش URL نهایی: مایکروسافت توصیه می‌کند این تنظیم را روشن کنید زیرا به مشتریان کمک می‌کند به مرتبط‌ترین صفحه فرود هدایت شوند. همچنین به مایکروسافت این امکان را می دهد تا بر اساس آنچه که در صفحات فرود به خوبی کار می کند، دارایی های اضافی ایجاد کند.
  4. اضافه کردن دارایی: در مرحله بعد، باید متن، تصاویر را اضافه کنید و اطمینان حاصل کنید که فروشگاه برند آنها در هنگام استفاده از Merchant Center با مایکروسافت راه اندازی شده است.
  5. سیگنال های مخاطب: این به مایکروسافت در مورد هدف‌یابی پیش‌بینی‌کننده کمک می‌کند، که به نوبه خود می‌تواند به شما در دستیابی به مخاطبان هدفتان کمک کند.

مایکروسافت چه گفته است؟ لورن تالودی، مدیر بازاریابی محصول و رهبر اتوماسیون مایکروسافت، به Search Engine Land گفت:

  • از زمانی که گوگل محصول Performance Max خود را در سال 2021 راه اندازی کرد، ما وقت خود را صرف کردیم تا بفهمیم آیا تبلیغات کنندگان به این نوع محصول از طرف ما نیاز دارند یا خیر.
  • ما می‌خواستیم نیازهای شما را بفهمیم، کجا می‌توانیم متمایز کنیم و کجا می‌توانیم تمرکز کنیم. و این سفر طولانی خواهد بود.»

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


چرا ما اهمیت می دهیم. Performance Max مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌کند که هدف آن ساده‌سازی حجم کاری بازاریاب‌ها و بازگرداندن زمان برای تمرکز بر خلاقیت و کمک به آنها برای دستیابی به مخاطبان ناشناخته است. امکان کار مستقیم با مایکروسافت در کمپین‌های Performance Max نیز به تبلیغ‌کنندگان شفافیت و جزئیات بیشتری در سطح دارایی گزارش‌دهی می‌دهد.

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس

Performance Max مایکروسافت اکنون در نسخه بتا باز است. بازاریابان منتخب اکنون می توانند به موجودی کامل آن دسترسی داشته باشند و تبلیغات را در سراسر شبکه خود ارائه دهند.