مایکروسافت چه گفته است؟ لورن تالودی، مدیر بازاریابی محصول و رهبر اتوماسیون مایکروسافت، به Search Engine Land گفت:
- از زمانی که گوگل محصول Performance Max خود را در سال 2021 راه اندازی کرد، ما وقت خود را صرف کردیم تا بفهمیم آیا تبلیغات کنندگان به این نوع محصول از طرف ما نیاز دارند یا خیر.
- ما میخواستیم نیازهای شما را بفهمیم، کجا میتوانیم متمایز کنیم و کجا میتوانیم تمرکز کنیم. و این سفر طولانی خواهد بود.»
مراحل بعدی مایکروسافت اکنون به دنبال آن است که محصول Performance Max خود را در دسترس عموم قرار دهد و به ساخت ویژگی های بیشتر ادامه دهد. این شامل:
- پشتیبانی API.
- پشتیبانی از ویرایشگر تبلیغات مایکروسافت
- گزارشهای گسترده مانند گزارشهای عبارت جستجو و دامنه.
- ابزار ارتقاء کمپین خرید هوشمند.