تست اولیه پینترست میگوید خریدارانی که از تسویهحساب میزبانی شده استفاده میکنند، احتمال خرید بیشتری دارند. آنها در مقایسه با پینریهایی که با تجربه پرداخت میزبانی مواجه نشدهاند، «افزایش 3.9 درصدی در تمایل خرید و 2.7 درصد افزایش در پرداختها به ازای هر کاربر» مشاهده کردند. برای بازرگانان، این به معنای افزایش فروش و همچنین افزایش توزیع ارگانیک در خوراکهای خانگی، جستجو و سطوح خرید است.
خریداران اکنون می توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند و سپس روی «خرید» ضربه بزنید تا از طریق Shopify وارد فرآیند پرداخت میزبانی شده شوند. از آنجا، خریداران فقط جزئیات پرداخت و حمل و نقل را وارد می کنند و فرآیند کامل می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تسویه حساب میزبانی شده، می توانید اطلاعیه آنها را بخوانید اینجا.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. آزمایشهای اولیه امیدوارکننده به نظر میرسند و هر تلاشی برای تسهیل و سریعتر کردن فرآیند پرداخت برای خریداران امتیاز مثبت است. تبلیغکنندگان و بازرگانانی که از Pinterest برای تبلیغ محصولات خود استفاده میکنند، ممکن است با استفاده از تسویهحساب میزبانی شده، فروش خود را افزایش دهند. برای مشاهده اینکه آیا واجد شرایط هستید و برای آزمایش تجربه جدید، از مرکز تجاری Pinterest خود دیدن کنید.
بهبود روند فعلی. قبلاً وقتی خریداران محصولی را که دوست داشتند در Pinterest پیدا میکردند، باید روی پین کلیک کنند، از وبسایت خردهفروش بازدید کنند، محصول را پیدا کنند، آن را به سبد خرید خود اضافه کنند، جزئیات پرداخت را وارد کنند و بررسی کنند. با تسویه حساب میزبانی شده، خریداران می توانند بدون خروج از Pinterest مرور، کلیک و خرید کنند.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/pinterest-introduced-hosted-checkout-for-merchants-387404