Threads، جایگزین توییتر متا، در 6 جولای راه اندازی می شود

منابع نزدیک به متا گفتند که غول فناوری از ارائه خدمات در اتحادیه اروپا خودداری کرده است، زیرا این شرکت معتقد است عدم وضوح مندرج در قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا است. بر اساس این قانون، شرکت‌هایی مانند متا به «دروازه‌بان» تبدیل می‌شوند و محدودیت‌هایی در مورد نحوه ترکیب داده‌های شخصی کاربران وجود دارد.

برنامه Threads اینستاگرام در اتحادیه اروپا وجود ندارد: DPC ایرلندی می گوید رقیب جدید توییتر متا در اینجا راه اندازی نمی شود، The Irish Independent

جمع آوری داده های گسترده. متا بسیاری از داده های کاربر از جمله تاریخچه جستجو، تاریخچه مرور و موارد دیگر را جمع آوری خواهد کرد:

رشته ها داده های مرتبط با شما


منبع: https://searchengineland.com/threads-meta-launch-july-6-429017

چرا ما اهمیت می دهیم. از زمانی که ایلان ماسک این پلتفرم را خرید، توییتر راه های جدید و هیجان انگیزی برای ناراحتی بسیاری از کاربران خود و از دست دادن درآمد تبلیغاتی پیدا کرده است. موضوعات ممکن است بستری برای تماشای بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان باشد – اما در نهایت هر جا که کاربران بروند، بودجه و سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی دنبال خواهند شد.

یکی رو قبول کن از قبل می توانید در برنامه ثبت نام کنید. برای انجام این کار، به جستجوی اینستاگرام بروید، “Threads” را تایپ کنید و یک بلیط “Admit One” را در سمت راست کادر جستجو مشاهده خواهید کرد.

موضوعات جستجوی اینستاگرام 800x267

Threads چیست. با توجه به صفحه دانلود:

با کلیک بر روی آن، بلیط شما تولید می‌شود، که می‌توانید روی آن کلیک کنید تا زمانی که برنامه برای دانلود در دسترس است، مطلع شوید.

موضوعات را دریافت کنید

در اتحادیه اروپا موجود نیست. یکی از مناطقی که Threads در آن راه اندازی نخواهد شد، اتحادیه اروپا است. متا به دلیل نقض مقررات حفاظت از داده های عمومی (GDPR) چندین جریمه در اتحادیه اروپا دریافت کرده است.

به گزارش ایندیپندنت:

انتظار می‌رود متا فردا (۶ ژوئیه) Threads، یک «برنامه مکالمه مبتنی بر متن» را با نام تجاری اینستاگرام راه‌اندازی کند.

«رشته‌ها جایی است که جوامع گرد هم می‌آیند تا درباره موضوعاتی که امروز به آن‌ها اهمیت می‌دهید تا آنچه که فردا پرطرفدار خواهد بود، بحث کنند. هر چیزی که به آن علاقه دارید، می‌توانید مستقیماً با سازندگان مورد علاقه‌تان و دیگرانی که عاشق چیزهای مشابه هستند، دنبال کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید – یا از خودتان پیروان وفاداری ایجاد کنید تا ایده‌ها، نظرات و خلاقیت‌هایتان را با جهان به اشتراک بگذارید.»