Threads ابزارهای محتوای مارک دار را برای دسترسی بازاریابان به فرصت های تبلیغات پولی پیاده سازی می کند.
پیروی از رهبری اینستاگرام Threads شرایط خدمات پیاده سازی شده توسط پلت فرم خواهر متا خود، اینستاگرام را پذیرفته است. شرایط شامل راهنمایی در مورد محتوای حمایت شده است. تحت این دستورالعمل ها، Threads باید اطمینان حاصل کند که:
- برندها هنگام کار با اینفلوئنسرها بر روی محتوای حمایت شده از ابزارهای محتوای برند اینستاگرام استفاده می کنند.
- فقط مارکهای واجد شرایط به برچسبهای مشارکت پولی در پستها دسترسی دارند.
- برندها به وضوح همکاری های مشارکتی پولی را افشا می کنند.
چرا حالا؟ بازاریابان مشتاق هستند مطمئن شوند که برندهایشان یکی از اولین کسانی است که صدا و هویت خود را در Threads تثبیت می کند، در حالی که هنوز یکی از محبوب ترین برنامه های اجتماعی در جهان است.
بیش از 100 میلیون نفر در هفته اول آن در Threads ثبت نام کردند و بازاریابان ناامید هستند که در حالی که هنوز در حال ترند است، به مؤثرترین روش ممکن به کاربران دسترسی پیدا کنند.
پلتفرم اجتماعی جدید متا هنوز تبلیغاتی ارائه نمی دهد. با این حال، این ویژگی به برندها امکان می دهد تا امکان اجرای کمپین های تأثیرگذار را بررسی کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. متا منتظر است تا Threads قبل از فروش فضای تبلیغاتی به حجم بحرانی برسد، که برای برندهایی که میخواهند یکی از اولینهایی باشند که در سریعترین رشد اپلیکیشن اجتماعی در جهان تبلیغ میکنند، کمی ناامیدکننده است. با در نظر گرفتن این موضوع، فرصتهای تبلیغاتی پولی میتواند راهی مؤثر برای برندها باشد تا در عین حال، به روشی فراتر از ایجاد پستهای ارگانیک، با مخاطبان Threads ارتباط برقرار کنند.
شیرجه عمیق. راهنمای سؤالات متداول Threads ما را برای مروری عمیق تر از پلتفرم جدید بخوانید.
منبع: https://searchengineland.com/threads-branded-content-tools-paid-promotion-opportunities-429425