TikTok بینش روند منطقه ای اضافی را اضافه می کند

TikTok Insights چیست؟ بینش به تبلیغ‌کنندگان و سازندگان کمک می‌کند تا مخاطبان، رفتارها، نظرات و اثربخشی کمپین‌های خود را درک کنند.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/tiktok-adds-additional-regional-trend-insights-387818

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

بخشی از آن مرکز خلاقیت ابزار Insights به شما امکان می‌دهد بر اساس گروه سنی، نوع بیننده (سازنده، تبلیغ‌کننده، کاربر)، صنعت، رویدادها و سال فیلتر کنید.

از ابزار استفاده کنید. می توانید ابزار را آزمایش کنید و بینش های مختلف را بر اساس مکان مشاهده کنید اینجا.

TikTok بینش ها، کشورها، صنایع، تعطیلات و سایر روندهای کلیدی بازار را به خود اضافه کرده است. ابزار بینش.

چرا ما اهمیت می دهیم. این یک شروع است. در حالی که این ابزار می تواند برای کمک به تبلیغ کنندگان برای برنامه ریزی کمپین مفید باشد، اما آنقدر قوی نیست که می تواند باشد. با داده‌های محدود، این ابزار به اندازه‌ای که انتظار می‌رود یک پلتفرم با یک میلیارد کاربر اطلاعات داشته باشد، اطلاعات را نشان نمی‌دهد.