درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/tiktok-announces-three-new-shopping-ad-features-387338
تنها یک ماه پس از اینکه TikTok ظاهراً برنامههای خود را برای آوردن تبلیغات خرید به ایالات متحده کنار گذاشت، پلتفرم ویدیوی رسانههای اجتماعی اعلام کرد که مجموعه تبلیغات تجاری جدیدی به نام تبلیغات خرید راهاندازی میکند. آنها سه قالب تبلیغاتی جدید از جمله تبلیغات خرید ویدیویی، تبلیغات فهرست کاتالوگ و تبلیغات خرید زنده را آزمایش خواهند کرد.
تبلیغات خرید زنده به تبلیغکنندگان امکان میدهد تا کاربران را از صفحه For You به رویداد زنده خود هدایت کنند تا بتوانند به آن بپیوندند و محصولات را خریداری کنند. تبلیغات خرید زنده در جاهایی که فروشگاه TikTok در دسترس است از جمله بریتانیا، اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و ویتنام در حال آزمایش هستند.
آنچه TikTok می گوید. TikTok میگوید که 70 درصد از کاربرانی که مورد بررسی قرار گرفته، گفتهاند که خرید از طریق تبلیغات مربوط به خرید آسان است. 56 درصد از آنها گفتند که TikTok به آنها کمک کرده تا محصولات و مارک های جدید را کشف کنند و 48 درصد از کاربران علاقه مند به خرید از طریق TikTok هستند.
شریک TikTok. TikTok با Smartly.io به عنوان شریک تبلیغات و کمپین آنها شریک شده است. آنها همچنین با Productsup برای خوراک کاتالوگ خود شریک شده اند. برای تجارت، آنها در حال حاضر با Shopify، BigCommerce، WooCommerce و Ecwid ادغام می شوند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
تبلیغات خرید ویدیویی در صفحه For You قرار میگیرد و به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا محصولات را در آگهیهای ویدیویی TikTok فید خود برجسته کنند. TikTok میگوید تبلیغات خرید تجربهای پویا را بر اساس قصد خریداران برای خرید ارائه میکند. تبلیغات خرید ویدیویی به طور خودکار یک صفحه فرود ایجاد می کند و برای آزمایش برای تبلیغ کنندگان انتخابی در دسترس است.
تبلیغات فهرست کاتالوگ به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که کاتالوگ محصولات خود را در سراسر برنامه نمایش دهند و دامنه دسترسی خود را گسترش دهند. تبلیغکنندگان میتوانند محصولات خود را در سطوح قابل خرید مانند «توصیهشده» یا «محصولات مرتبط» تبلیغ کنند. تبلیغات فهرست کاتالوگ در ایالات متحده در حال آزمایش هستند.
چرا ما اهمیت می دهیم. هیچ بینشی در مورد اینکه چرا TikTok نظر خود را در مورد آوردن تبلیغات خرید به ایالات متحده تغییر داد وجود نداشت. پس از راه اندازی فاجعه بار در بریتانیا، ما متقاعد شدیم که آن را فقط در کارت ها وجود ندارد. اما اگر تبلیغکنندهای هستید که علاقهمند به آزمایش این ویژگیهای جدید هستید، حساب خود را برای واجد شرایط بودن بررسی کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو