شریک TikTok. TikTok با Smartly.io به عنوان شریک تبلیغات و کمپین آنها شریک شده است. آنها همچنین با Productsup برای خوراک کاتالوگ خود شریک شده اند. برای تجارت، آنها در حال حاضر با Shopify، BigCommerce، WooCommerce و Ecwid ادغام می شوند.
تبلیغات فهرست کاتالوگ به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که کاتالوگ محصولات خود را در سراسر برنامه نمایش دهند و دامنه دسترسی خود را گسترش دهند. تبلیغکنندگان میتوانند محصولات خود را در سطوح قابل خرید مانند «توصیهشده» یا «محصولات مرتبط» تبلیغ کنند. تبلیغات فهرست کاتالوگ در ایالات متحده در حال آزمایش هستند.
تبلیغات خرید زنده
تبلیغات خرید ویدیویی در صفحه For You قرار میگیرد و به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا محصولات را در آگهیهای ویدیویی TikTok فید خود برجسته کنند. TikTok میگوید تبلیغات خرید تجربهای پویا را بر اساس قصد خریداران برای خرید ارائه میکند. تبلیغات خرید ویدیویی به طور خودکار یک صفحه فرود ایجاد می کند و برای آزمایش برای تبلیغ کنندگان انتخابی در دسترس است.
تبلیغات فهرست کاتالوگ
چرا ما اهمیت می دهیم. هیچ بینشی در مورد اینکه چرا TikTok نظر خود را در مورد آوردن تبلیغات خرید به ایالات متحده تغییر داد وجود نداشت. پس از راه اندازی فاجعه بار در بریتانیا، ما متقاعد شدیم که آن را فقط در کارت ها وجود ندارد. اما اگر تبلیغکنندهای هستید که علاقهمند به آزمایش این ویژگیهای جدید هستید، حساب خود را برای واجد شرایط بودن بررسی کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو