ویژگی های جدید. برای جذاب تر کردن هرچه بیشتر پست های متنی، TikTok چندین ویژگی را برای تولیدکنندگان محتوا راه اندازی کرده است تا هنگام ارسال متن، آنها را آزمایش کنند، از جمله:
- استیکرها: TikTok طیف وسیعی از برچسب ها را دارد که سازندگان می توانند از آنها برای بهبود پست های متنی خود استفاده کنند.
- برچسب ها و هشتگ ها: همانطور که می توانید با پست های ویدئویی و عکس، برچسب ها و هشتگ ها را می توان برای پست های متنی نیز استفاده کرد.
- رنگ های پس زمینه: سازندگان محتوا می توانند رنگی را برای لایه بندی پشت متن خود انتخاب کنند تا پیام خود را برجسته کنند.
- صدا: TikTok تاکید کرده است که صدا بخش مهمی از تجربه کاربر است، بنابراین به برندها این امکان را داده است که صدا را به پست های متنی خود اضافه کنند.
- پیش نویس و دور انداختن: اگر سازنده نمی خواهد یک پست متنی را منتشر کند که روی آن کار می کرده است، می تواند آن را در پیش نویس ها ذخیره کند تا بعداً به آن بازگردد، یا آن را کنار بگذارد.
نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد