TikTok پست های متنی را راه اندازی می کند

اکنون، سازندگان آن منبع اضافی را برای ارتباط با مخاطبان خود دارند و آنها را قادر می سازد تا پیام های خود را از طریق اشعار، اشعار و هر محتوای نوشته شده دیگری در TikTok منتشر کنند.

TikTok چه گفته است؟ TikTok اعلام کرد گسترش پست متنی آن از طریق بیانیه ای که در اتاق خبر آن منتشر شده است. یک سخنگوی گفت:

  • ما خوشحالیم که گسترش پست‌های متنی را در TikTok اعلام می‌کنیم، قالب جدیدی برای ایجاد محتوای متنی که گزینه‌هایی را برای سازندگان برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و بیان خلاقیت‌شان گسترده‌تر می‌کند.»
  • ما با پست‌های متنی، مرزهای تولید محتوا را برای همه در TikTok گسترش می‌دهیم و به خلاقیت نوشتاری که در نظرات، زیرنویس‌ها و ویدیوها دیده‌ایم فضای اختصاصی برای درخشش می‌دهیم.»
  • “ما هیجان زده هستیم که ببینیم انجمن ما با پست های متنی چه چیزی ایجاد خواهد کرد، راهی جدید برای بیان و به اشتراک گذاری خلاقیت شما در TikTok.”

چگونه کار می کند. TikTok ویژگی جدید پست متنی را برای ساده‌سازی فرآیند تولید محتوا راه‌اندازی کرده است. برای انتشار اولین پست متنی خود به سادگی این مراحل را دنبال کنید:

  • یک پست متنی ایجاد کنید: به صفحه دوربین خود بروید و با سه گزینه روبرو خواهید شد. عکس، فیلم و متن متن را انتخاب کنید و به صفحه ایجاد متن هدایت می شوید که در آنجا می توانید شروع به تایپ کنید.
  • پست متنی خود را تقویت کنید: پس از نوشتن پست متنی خود، آن را با استفاده از برخی از ویژگی هایی که قبلا ذکر شد، مانند استیکرها، هشتگ ها و صدا، تقویت کنید تا آن را تا حد امکان برای کاربر جذاب کنید.
  • انتشار: هنگامی که از محصول نهایی خود راضی شدید، پیام خود را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس

TikTok برای اولین بار پست های متنی را منتشر می کند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


چرا ما اهمیت می دهیم. ارائه توانایی به اشتراک گذاری پست های متنی برای برندها روش دیگری است که در آن می توانند مخاطبان خود را جذب کرده و درگیر کنند. در حالی که برخی از کاربران TikTok ممکن است به ویدیوهای زنده پاسخ دهند، برخی دیگر به احتمال زیاد با پست های متنی ارتباط برقرار می کنند. دادن این منبع اضافی به بازاریابان به آنها کمک می کند تا مخاطبانی را جذب کنند که ممکن است قبلاً استفاده نشده باشد. هر چه یک برند بتواند مخاطبان بیشتری را جذب کند و با آنها تعامل داشته باشد، ROI احتمالی بالاتری خواهد داشت.

از لحاظ تاریخی، برندها و اینفلوئنسرها قادر به ایجاد محتوا در قالب‌های مختلف مانند ویدیوهای زنده، عکس‌ها، دوئت‌ها، Stitch و موارد دیگر بوده‌اند – اما متن هرگز یک گزینه نبود.

نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.


منبع: https://searchengineland.com/tiktok-launches-text-posts-429765

جدید در زمین موتورهای جستجو

ویژگی های جدید. برای جذاب‌تر کردن هرچه بیشتر پست‌های متنی، TikTok چندین ویژگی را برای تولیدکنندگان محتوا راه‌اندازی کرده است تا هنگام ارسال متن، آنها را آزمایش کنند، از جمله:

  • استیکرها: TikTok طیف وسیعی از برچسب‌ها را دارد که سازندگان می‌توانند از آنها برای بهبود پست‌های متنی خود استفاده کنند.
  • برچسب ها و هشتگ ها: همانطور که می توانید با پست های ویدئویی و عکس، برچسب ها و هشتگ ها را می توان برای پست های متنی نیز استفاده کرد.
  • رنگ های پس زمینه: سازندگان محتوا می توانند رنگی را برای لایه بندی پشت متن خود انتخاب کنند تا پیام خود را برجسته کنند.
  • صدا: TikTok تاکید کرده است که صدا بخش مهمی از تجربه کاربر است، بنابراین به برندها این امکان را داده است که صدا را به پست های متنی خود اضافه کنند.
  • پیش نویس و دور انداختن: اگر سازنده نمی‌خواهد یک پست متنی را منتشر کند که روی آن کار می‌کرده است، می‌تواند آن را در پیش‌نویس‌ها ذخیره کند تا بعداً به آن بازگردد، یا آن را کنار بگذارد.