دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
TikTok یک کتابخانه محتوای تجاری راه اندازی کرده است تا شفافیت تبلیغات پولی خود را ارائه دهد.
قوانین. دسترسی به کتابخانه محتوای تجاری TikTok برای همه در سراسر جهان در دسترس است. با این حال، فقط داده های اروپا در دسترس است.
شیرجه عمیق. رسمی TikTok را بخوانید وبلاگ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کتابخانه شفافیت تبلیغات خود پست کنید.
بازاریابان می توانند از پایگاه داده برای تحقیق در مورد تبلیغات پولی TikTok و همچنین سایر محتوای تجاری استفاده کنند، مانند:
جایزه اضافه شده علاوه بر راه اندازی کتابخانه شفافیت تبلیغات، TikTok همچنین به بازاریابان دسترسی به یک API محتوای تجاری.
نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.
منبع: https://searchengineland.com/tiktok-ads-transparency-library-429659
چرا ما اهمیت می دهیم. دسترسی به این داده ها می تواند به بازاریابان درک بهتری از عملکرد کمپین و الگوریتم TikTok بدهد. این اطلاعات کلیدی کمک میکند تا مشخص شود که چه خلاقها کار میکنند، چه ایدههایی کار نمیکنند و موارد دیگر. در اختیار داشتن این دادهها، بازاریابان را قادر میسازد تا تصمیمات آگاهانهتری بگیرند و به طور بالقوه دسترسی و بازگشت سرمایه را به حداکثر برسانند.
آنچه TikTok گفت. TikTok از راه اندازی کتابخانه شفافیت تبلیغات خود در وبلاگ رسمی خود خبر داد. یک سخنگوی گفت:
درباره نویسنده