آنچه TikTok گفت. TikTok از راه اندازی کتابخانه شفافیت تبلیغات خود در وبلاگ رسمی خود خبر داد. یک سخنگوی گفت:
- ما یک نسخه اولیه از کتابخانه محتوای تجاری را با محققان و جامعه مدنی آزمایش کردیم تا در چند ماه گذشته قبل از اینکه آن را به طور گسترده در دسترس قرار دهیم، بازخورد جمع آوری کنیم.
- «از آزمایشها و ورودیهای کارشناسان، توانایی انجام جستجوهای دقیق، پارامترهای هدفگیری بیشتر و کیفیت دادهها را در میان سایر بهروزرسانیها اضافه کردهایم».
- ما به بازخورد در مورد جایی که میتوانیم هر دو API را بهبود ببخشیم، ارزش قائلیم. ما به پاسخگویی با بهروزرسانیها برای حمایت بهتر از تحقیقات مستقل و شفافیت در TikTok ادامه خواهیم داد.»
TikTok یک کتابخانه محتوای تجاری راه اندازی کرده است تا شفافیت تبلیغات پولی خود را ارائه دهد.
بازاریابان می توانند از پایگاه داده برای تحقیق در مورد تبلیغات پولی TikTok و همچنین سایر محتوای تجاری استفاده کنند، مانند:
- خلاق تبلیغات
- تاریخ پخش آگهی
- پارامترهای اصلی مورد استفاده برای هدف قرار دادن (به عنوان مثال سن، جنسیت).
- تعداد افرادی که آگهی دریافت کردند.
شیرجه عمیق. رسمی TikTok را بخوانید وبلاگ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کتابخانه شفافیت تبلیغات خود پست کنید.